سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام چهارشنبه ۷ آبان ۹۹
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام چهارشنبه ۷ آبان ۹۹
در آخرین روز کاری هفته شاهد آغازی متعادل در اکثر نماد‌های بزرگ و لیدر گروه‌های مختلف هستیم.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد  در گروه فلزات اساسی نماد فملی در قیمت ۲۰۱۰ تومان دنبال می‌شود. فولاد در محدوده بالای ۱۲۰۰ تومان آغاز بکار کرد و افت ۳ درصد دارد. ذوب در محدوده صفر تابلو قرار گرفت و با افزایش تقاضا از کف قیمت روزانه فاصله گرفت. فخوز، کاوه و فجر از نماد‌های مثبت گروهند.”سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام چهارشنبه ۷ آبان ۹۹″

همچنان شاهد افزایش عرضه و شکل گیری ادامه دار صفوف فروش بروی نماد‌های گروه فرآورده‌های نفتی هستیم.

افزایش تقاضا موجب شد تا نماد خودرو در بالاتر از سطح ۳۰۰ تومان و مثبت آغاز بکار کند. سهم اکنون با افت ۱ درصد مواجه است. خگستر همچنان با صف فروش سنگین در قیمت ۴۰۵ تومان مواجه است.

در گروه محصولات شیمیایی آریا در مرکز توجهات قرار دارد و سهم اکنون در قیمت ۱۴۹۵۰ تومان با نوسان مثبت دنبال می‌شود. نوری در قیمت ۱۵۴۱۰ تومان، مثبت دنبال می‌شود.

شاخص کل با افت بیش از ۱۶ هزار واحد پایین‌تر از سطح ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد قرار گرفت.”سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام چهارشنبه ۷ آبان ۹۹″

نماد‌های فولاد، فملی، تاپیکو و شپنا بیشترین تاثیر منفی را در این دقایق بروی شاخص کل داشتند.

در گروه معدنی‌ها نماد کچاد با ارائه گزارش فروش مطلوب، در معاملات امروز با افزایش تقاضا همراه و با رشد ۱ درصدی قیمت دنبال می‌شود

در دو هفته اخیر روند شاخص کل نزولی بود و امروز نیز با شروع معاملات بازار سهام عرضه در کلیت بازار باعث شد تا شاخص کل کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را نیز از دست بدهد و به یک میلیون و ۲۷۸ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز روندی نزولی داشته و کلیت بازار سهام قفل در صف‌های فروش است.

حتی در حال حاضر توانایی خروج از بازار برای سهامداران متضرر شده نیز وجود ندارد و سرمایه آنها در صف‌های فروش قفل شده است و همین اصرار برای فروش سهام نیز باعث به وجود آمدن صف‌های فروش است و نقدشوندگی بازار سهام که یکی از ویژگی‌های مثبت این بازار نسبت به بازارهای موازی بود از بین رفته است.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای فملی و فولاد مقاومت قیمتی خود را از دست دادند و در کف قیمت با صف فروش سنگین عرضه شدند.

.

  • منبع خبر : ایران جیب