سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش
بازار سرمایه امروز شنبه که در شروع معاملات با رشدی 16 هزار واحدی روبرو شد، هم اکنون با 10 هزار واحد کاهش به کار خود ادامه میدهد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد بازار سرمایه امروز شنبه که در شروع معاملات با رشدی ۱۶ هزار واحدی روبرو شد، هم اکنون با ۱۰ هزار واحد کاهش به کار خود ادامه میدهد.” سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش یکم شهریورماه در بورس”

فولاد، فملی وفارس بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های تاپیکو، اخابر و وغدیر بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

بانکی‌ها امروز با معاملاتی نوسانی و مثبت شروع به کار کردند.وبصادر، وپارس و وسالت از جمله نماد‌های پر تقاضای گروه اند. وپست و وشهر پر عرضه معامله می‌شوند. وتجارت و وپاسار متعادل اند.

خودرویی‌ها امروز نوسانی معامله می‌شوند.خساپا، خبهمن، خمحور و خکار با افزایش تقاضا همراه اند.خودرو،ختوقا و ورنا متعادل اند. خزامیا، خمحرکه، خاذین و خشرق پر عرضه داد و ستد می‌شوند.

سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: از امروز شنبه اول شهریورماه، زمان بندی جلسات معاملاتی بورس به روال قبلی برمی‌گردد و داد و ستد همه صنایع تالار شیشه‌ای در یک زمان صورت می‌گیرد.

بر این اساس، زمان بندی جلسات معاملاتی بورس اوراق بهادار تهران از یک شهریورماه ۹۹، طبق روال پیشین از ساعت ۰۸:۳۰ تا ۹:۰۰ صبح سفارش گیری و از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۳۰ زمان انجام معاملات پیوسته خواهد بود.” سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش یکم شهریورماه در بورس”

مطابق زمان بندی جلسات معاملاتی کلیه صنایع، اوراق با درآمد ثابت، اوراق مشتقه و صندوق‌های قابل معامله در بورس تهران، از یک شهریور ماه ۹۹ طبق روال پیشین از ساعت ۰۸:۳۰ تا ۹:۰۰ صبح سفارش گیری و از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۳۰ زمان انجام معاملات پیوسته خواهد بود.

  • منبع خبر : ایران جیب