سپاه در حوزه فناوری به خودروسازان کمک می‌کند
سپاه در حوزه فناوری به خودروسازان کمک می‌کند
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: سپاه قرار نیست در حوزه صنعت خودرو تصدی گری کند و وارد خودروسازی شود بلکه هدف ما کمک و مشورت است.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه بازدید از پژوهشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت و در جمع خبرنگاران، درباره برنامه سپاه برای کمک به صنعت خودرو، گفت: کار ساخت با خودرو سازها است و ما به کاستی‌هایی که در صنعت خودرو وجود دارد کمک خواهیم کرد، این کاستی‌ها در بخش‌های فناوری و در ساخت برخی قطعاتی است که وابسته بودند و امروز می‌خواهند بومی شوند.”سپاه در حوزه فناوری به خودروسازان کمک می‌کند”

وی افزود: ما آدرس صنعتگران و شرکت‌های دانش بنیان داخلی را بیشتر از دیگران بلد هستیم و می‌توانیم برای قطعه‌ای که مشکل دارند آدرس فلان صنعتگر و شرکت دانش بنیان را ارائه دهیم. سپاه قرار نیست در حوزه صنعت خودرو تصدی گری کند و وارد خودروسازی شود بلکه هدف ما کمک و مشورت است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: همانطور که عزیزان ما در حوزه صنعت در ۸ سال جنگ تحمیلی به صورت یکپارچه به کمک نیروهای مسلح آمدند ما نیز در جنگ اقتصادی امروز وظیفه کمک به آنها را داریم.

محسن بهاروند، معاون حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه در ارتباط با برگزاری این نشست اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی در وزارت امور خارجه تشکیل شد. بحمدالله قوه محترم قضائیه بصورت شبانه روزی در حال رسیدگی و بررسی شواهد و ادله گرد آوری شده است. نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما تاکنون حدود چهل نفر از افرادی آمریکایی که به نحوی اعم از آمرین، مباشرین و معاونین جرم در این ترور دست داشته‌اند را شناسایی کرده‌اند و تعداد دیگری از افراد از جمله چند نفر از اپراتورهای پهپادهای آمریکایی تا کنون شناسایی نشده‌اند که بزودی این کار انجام خواهد شد.

بهاروند اضافه کرد: امروز ما هماهنگ کردیم که کار را با سرعت بیشتری به پیش برده و پس از شناسایی باقی‌مانده افراد آمریکایی و غیر آمریکایی که در این ترور دخیل بوده اند بزودی قاضی مربوطه بر اساس شواهد و مدارک غیر قابل انکار برای آنها کیفرخواست صادر خواهد کرد و مجموعه نظام تا این افراد را به دست عدالت نسپارد از تلاش دست بر نخواهد داشت .

  • منبع خبر : مهر