شرایط ثبت نام متقاضیان مسکن اقدام ملی مشخص شد
شرایط ثبت نام متقاضیان مسکن اقدام ملی مشخص شد
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پرونده مسکن مهر تا پایان امسال بسته می شود گفت:واحدهای دارای مشکلات حقوقی در پروژه مسکن مهر در حال رسیدگی و روزانه تعداد این پروژه ها در حال کاهش است و سال آینده نیز واحدهای دارای مشکلات حقوقی نیز حل می شود.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: تلاش می شود تا پرونده مسکن مهر تا پایان امسال بسته شود و واحدهایی که دارای مشکلات حقوقی هستند و هر روز در مراکز قضایی تعداد پرونده های آنها در حال کاهش است سال آینده به اتمام می رسد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که پرسید مزیت های طرح اقدام ملی نسبت به طرح مسکن مهر چیست و شرایط متقاضیان برای ثبت نام در این طرح چیست گفت:مزیت طرح اقدام ملی که قرار است ۴۰۰ هزار مسکن تولید شود این است که خدمات زیربنایی آن آماده است.

نبیان ادامه داد:شرایط ثبت نام اینگونه است که متقاضیان نباید فرم ج آنها قرمز باشد و نباید از تسهیلات دولتی استفاده کرده باشد.

نبیان میزان واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر ۳۵ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی است گفت: یک میلیون و ۱۹۰ هزار و ۲۱۵ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر احداث شد که ۳۵ هزار و ۲۰۰ واحد فاقد متقاضی هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:تاکنون یک میلیون و ۱۹ هزار و ۶۱۷ در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر افتتاح شده است و ۲۰ هزار و ۲۹۹ واحد آماده افتتاح است و باقیمانده واحدها تا سال آینده تلاش می کنیم مشکلات حقوقی آنها را حل و به برخی ارگانها و سازمانها مثل کمیته امداد و یا نیروهای مسلح واگذار شوند.

  • منبع خبر : فارس