شناخت شرایط اقتصادی، راهبردی مناسب برای ارائه خدمات بهتر
شناخت شرایط اقتصادی، راهبردی مناسب برای ارائه خدمات بهتر
عیسی امامی، عضوهیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران به منظور بررسي و ارزيابي عملکرد شعب در نحوه بازاريابي و تشکيل کميته راهبردي براي تحقق اهداف ترسيمي، از شعب استان آذربايجان غربي بازديد كرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد  و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امامی در سفر به استان آذربایجان غربي از شعب نقده، اشنويه، آزادي پيرانشهر، سردشت، بوکان و .. بازديد کرد و از نزديک با نحوه عملكرد كاركنان در حوزه هاي بازاريابي، جذب منابع، مصارف و نحوه پيگيري وصول مطالبات آشنا شد.

وی با تاکید بر تسهیل در تکمیل پرونده هاي تسهيلاتي خواستار پرهيز از سخت گيري هاي متداول بانک ها شد و گفت: شعب مي بايست در تشکيل پرونده هاي تسهيلاتي ضمن رعايت بهداشت اعتباري و دستورالعمل هاي بانك، در انجام امور مشتريان تسريع و تسهيل داشته باشند.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به اهمیت و جايگاه کارکنان بانک، تسلط به ارائه گزارشات بر اساس اعداد، ارقام و آمار دقيق را خواستار شد و بيان داشت: تحليل سياست هاي پولي در بانك و جامعه و همچنين تسلط بر اطلاعات آماري در استان و شهرستان به بهبود روند خدمت رساني به آحاد مردم كمك مي كند.

وی افزود: همکاران باید قدرت درک و تحلیل اطلاعات و مسائل جامعه را داشته باشند و بر اساس آن هدف گذاری کنند.

تقسیم کار در داخل شعبه، بخشنامه خوانی و تحلیل دستورالعمل ها از دیگر تاکيدات امامي بود و در اين باره اظهارداشت: تشکيل کميته هاي راهبردي و كميته هاي بازاريابي در تمامي شعب ضرورت دارد و ضروري است تا شعب بر اساس اطلاعات راهبردي منطقه نسبت به بازاريابي اقدام كنند.

عیسی امامی درخصوص اهمیت ويژه طرح همياران مهر تصريح کرد: اين طرح ضامن دنيا و آخرت مشارکت کنندگان است و خيرين مي توانند با تعامل بيشتر در آن به نيازمندان واقعي جامعه کمك نمايند.

وی در ادامه بر لزوم حرکت شعب به سمت تسهیلات صفر درصد اشاره و دورنمای بانک را بر مبنای تسهيلات صفردرصد مثبت ارزيابي کرد.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در رابطه با شرایط جغرافيايي و اقتصادي استان آذربايجان غربي نيز بيان داشت: شرايط ويژه استان آذربايجان‌غربي در همسايگي با سه کشور و دارا بودن بازارچه ها و پايانه هاي مرزي امکان توسعه و رشد براي بانک را فراهم نموده و نيازمند شناسايي و مطالعه و تحليل بازارهاي متنوع و مختلف مي باشد و اين امر با تلاش هاي همكاران عملي است.