شهدا مشعل دار پیروزی و استقلال ملت هستند
شهدا مشعل دار پیروزی و استقلال ملت هستند
رئیس هیئت مدیره بانک دی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان از شهداء به عنوان مشعل داران پیروزی و استقلال ملت یاد کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از  اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی،رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسن فریدون، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان زمینه های مشترک همکاری و توسعه روابط میان بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان را مورد بررسی قرار داد.

سهم دینی که به منظور بازدید از شعبه سمنان بانک دی به این استان سفر کرده بود در دیداری صمیمی با حجت الاسلام والمسلمین حسن فریدون ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به این که خدمت به خانواده معزز شهداء و ایثارگران یک توفیق الهی است، گفت: خانواده های شهداء و ایثارگران جزء فداکارترین اقشار جامعه هستند و رسیدگی به مسائل آن ها علاوه بر اینکه فضیلت بزرگی به شمار می رود یک وظیفه شرعی و عرفی است.

رئیس هیئت مدیره بانک دی خدمت به خانواده شهداء را بزرگداشت ارزش های انقلاب دانست و افزود: شهداء آینه تاریخ هستند و جانفشانی های این دلاورمردان عامل بقای جوامع انسانی و تداوم ارزش های مقدسی است که انسانیت ، شرف ، عدالت و آزادی در پرتو آن استمرار می یابد.

وی افزود: خدمت به خانواده معزز شهداء و جامعه بزرگ ایثارگران افتخاری است که نصیب مجموعه بانک دی شده و همانگونه که خانواده شهداء در راستای حفظ کیان جمهوری اسلامی، فرزندان عزیز خود را به نبرد با دشمنان اسلام فرستادند و در این راه استوار ایستادند ما نیز وظیفه داریم در راه خدمت به این عزیزان تلاشی مضاعف داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین فریدون ، مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان سمنان نیز در این دیدار ضمن ابراز رضایت از خدمات و توجه ویژه بانک دی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران اظهار داشت: امروز به فضل همین شهادت و به برکت خون شهداء ملت ما سربلند و آبرومند است و حق بزرگ آنان بر گردن ملت، بسی عظیم است.

مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان سمنان با بیان اینکه رسالت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران احیاء، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: امروز با اقداماتی که این نهاد انقلابی انجام داده است، شاهد پراکنده شدن عطر شهادت در جامعه، حفظ آثار شهداء، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان هستیم.

وی با تاکید بر این که نگاه مسئولان به خانواده‌های شهدا و جانبازان باید یک نگاه ویژه باشد یادآور شد: شهداء با از خود گذشتگی، امنیت و حریت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و به دشمنان اجازه ندادند که تمامیت ارضی ایران را تحت سیطره خود قرار دهند و و ما وظیفه داریم با بسط و گسترش فضائل دینی و اخلاقی شهداء، رسالت خطیر آنها را در جامعه احیاء کنیم.

گفتنی است در این دیدار، احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، حسن کاسب، رئیس اداره امور شعب شمال کشور و غرب تهران و نوروز ساقلی ، رئیس اداره بانکداری شرکتی و اختصاصی، رئیس هیئت مدیره بانک دی را همراهی کردند.