صف‌های خرید و فروش سهام
صف‌های خرید و فروش سهام
امروز یکشنبه 11 آبان ماه بازار با افزایش عرضه و اُفت قیمت در اکثر نماد‌های بزرگ و شاخص کار آغاز بکار کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد  در جریان معاملات متعادل گروه معدنی شاهد پیشروی بیش از ۴ درصدی قیمت در نماد کچاد هستیم. کگل در قیمت ۱۴۶۰ تومان قرار دارد. کدما صف خرید دارد.”صف‌های خرید و فروش سهام”

فرآورده‌های نفتی امروز پر عرضه شروع به معامله کردند. شپنا٬ شتران٬ شبریز٬ شپاس٬ شاوان و شراز نماد‌های پر فروش گروه اند. شبهرن نماد مورد توجه گروه است. شنفت شرانل و شسپا متعادل و مثبت داد و ستد می‌شوند.

در گروه بانکی‌ها نماد وبملت با رشد بیش از ۱ درصد در قیمت ۴۸۴ تومان در حال داد و ستد است. ونوین رشد ۴ درصدی دارد. دی با افزایش عرضه مواجه است. وبصادر در قیمت ۳۳۵ تومان در حال انجام معامله است.

در گروه فلزات اساسی شاهد عقب نشینی خریداران در عمده نماد‌های گروه هستیم. ذوب در محدوده صفر تابلو قرار دارد. فولاد در قیمت ۱۲۷۵ تومان داد و ستد می‌شود و فملی افت ۲ درصدی را تجربه می‌کند.”صف‌های خرید و فروش سهام”

جریان داد و ستد امروز گروه دارویی نیز با افزایش عرضه دنبال می‌شود.”صف‌های خرید و فروش سهام”

در گروه خودرویی نماد خساپا در قیمت ۲۳۹ تومان افت ۲ درصد دارد. خگستر در قیمت ۴۰۱ تومان افت ۴ درصد را تجربه می‌کند.

 در حالی که برخی شایعات در فضای مجازی از جلسه هیات مدیره شرکت بورس برای تغییر مدیرعامل شرکت بورس خبر دادند اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز حاکی از این است که این خبر صحت ندارد.

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با نزول بیش از یک درصد دوباره کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را از دست داد و به نظر می‌رسد کاهش قیمت دلار و همچنین معاملات منفی نمادهای پالایشی از دلایل افت شاخص کل بازار سهام بود.

جو هیجانی بازار سهام باعث می‌شود تا بعد از زیاد شدن عرضه در برخی نمادهای شاخص‌ساز عرضه در بقیه نمادها نیز بیشتر می‌شود، همچنین به دلیل ممنوعیت نوسا‌گیری روزانه کسانی که دیروز در کف قیمتی سهم خریداری کردند امروز اقدام به فروش سهم خود کردند و این نیز دلیلی برای افزایش عرضه ناگهانی در بازار سهام امروز بود.

  • منبع خبر : ایران جیب