طلا ارزان شد/ سکه به کانال ۱۰میلیون بازگشت
طلا ارزان شد/ سکه به کانال ۱۰میلیون بازگشت
امروز روند قیمت‌ها در بازار طلا نزولی است به طوریکه سکه مجددا به کانال ۱۰میلیون تومان بازگشت.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد  در جریان معاملات امروز بازار تهران، قیمت سکه امامی با افت حدود ۳۰۰هزار تومانی به ۱۰میلیون و ۸۹۰هزار و سکه طرح به ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان کاهش یافت.”طلا ارزان شد/ سکه به کانال ۱۰میلیون بازگشت”

قیمت نیم سکه شش میلیون و ۳۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۹۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان است.
هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز با قیمت چهار میلیون و ۵۹۳هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار با کاهش ۲۰هزار تومانی با قیمت یک میلیون و ۶۰هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار طلای دیروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۷۹ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت داشت.”طلا ارزان شد/ سکه به کانال ۱۰میلیون بازگشت
همچنین قیمت سکه تمام طرح جدید یازده میلیون و ۱۸۲ هزار تومان در بازار طلا و سکه بود.
قیمت طلا در بازار ایران امروز با کاهش قیمت نسبت به روز قبل همراه است. بر این اساس طلا گرمی یک میلیون و ۶۰ هزار و ۲۹۳ تومان و سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.
 قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۱۱ اسفند با ۴,۶۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۸۱ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟
نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران معتقد است در روزهای پایان سال تقاضا برای خرید طلا وجود ندارد. با افزایش تولید واکسن کرونا و بهتر شدن شرایط کرونایی در جهان پیش‌بینی می‌شود انس جهانی طلا روند کاهشی پیدا می‌کند. همچنین احتمال دارد امروز با کاهش انس جهانی قیمت طلا و سکه هم ارزان شود.
در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: به گفته فعالان، عاملی که موجب شد، سکه به زیر مرز ۱۱ میلیون تومانی نرود، افزایش قیمت دلار بود. این افزایش در حالی رخ داد که بهای اونس طلا چندان به داد سکه‌بازان نرسید. طلا در ابتدای روز به بالای سطح حساس هزار و ۷۵۰ دلاری بازگشت، ولی بعد دچار افت شد؛ این موضوع موجب شد سکه‌بازان در خرید احتیاط بیشتری کنند.
  • منبع خبر : اقتصاد آنلاین