تشریح بخشی از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس
تشریح بخشی از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس
روز دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸ نشست خبری معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و فرمانده مرکز مقاوت بسیج این وزارت خانه با موضوع برگزاري اولین نمایشگاه تخصصی تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس و برپايي همايش مربوط برگزار شد.

تشریح بخشی از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس

به گزارش واحد تحلیلی خبرگزاری صبح اقتصاد در این نشست مهدی عبوری معاون توسعه و مدیریت ومنابع انسانی اظهار داشت:تصمیم گرفته ایم نمایشگاه دائمی از دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار کنیم و علت و اهمیت آن دیده نشدن عملکرد وزارت راه و شهرسازی در پرکردن خلاءهای دفاع مقدس در پشت جبهه است.
سپس عبوری به اقدامات مهم این وزارت خانه در دوران جنگ پرداخت؛از جمله:
_جابه جایی ۸ میلیون صندلی رزمنده طی ۸ سال جنگ توسط راه آهن
_ساخت ۱۶ بیمارستان صحرایی برای ارتش و سپاه
_احداث بیمارستان های زیرزمینی
_احداث ۲معراج شهدا و…
_وی افزود:از بی نظیرترین اقدامات وزارت راه و شهرسازی این بود که پس از تصرف خرمشهر ۱۲۰ کیلومتر در ۱۰۰ روز کاری ریل گذاری و بهره برداری شد که از لحاظ علم مهندسی فوق العاده است.
در ادامه سرهنگ افشاری فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که این اولین نمایش و همایشی است که توسط وزارت راه و شهرسازی درخصوص دفاع مقدس برگزار می گردد و همه ی بخش های مهم و اثرگذار این وزارت خانه در آن شرکت خواهند داشت و افزود:زمان برگزاری این نمایشگاه از دوم مهرماه و به مدت ۷ روز می باشد.

روز دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸ نشست خبری معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و فرمانده مرکز مقاوت بسیج این وزارت خانه با
موضوع برگزاري اولین نمایشگاه تخصصی تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس و برپايي همايش مربوط برگزار شد.

سارا شکری