قدردانی از مدیرعامل بانک سپه به دلیل حضور موثر بانک در بازار بین بانکی
قدردانی از مدیرعامل بانک سپه به دلیل حضور موثر بانک در بازار بین بانکی
قائم مقام بانک مرکزی طی نامه ای از مدیرعامل و مدیران بانک سپه قدردانی کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد، اکبر کمیجانی طی نامه ای از محمدکاظم چقازردی و مدیران بانک سپه به جهت مدیریت و هدایت فعالانه و مؤثر در بازار بین بانکی ریالی در سال های گذشته قدردانی کرد.

در متن نامه قدردانی اکبر کمیجانی از مدیر عامل بانک سپه آمده است: بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌های مدیران کارآمد و لایق است و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید» نامگذاری شده، تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید و توسعه پایدار اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور با همکاری و هماهنگی کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه ها میسر خواهد بود.
با عنایت به نقش با اهمیت عملیات بازار بین بانکی ریالی در سیاست گذاری پولی بانک مرکزی و مدیریت مطلوب نرخ سود در بازار مزبور طی سال‌های اخیر( از سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۳۹۸)، قطعاً بدون همیاری و همراهی شبکه بانکی میسر نمی گردید.
در بخش دیگری از نامه آمده است: اکنون، با توجه به معرفی عملیات بازار باز و تغییر رویکرد بانک مرکزی برای مدیریت بازار، بدینوسیله، از جنابعالی و همکاران تان در آن بانک بابت همراهی این بانک جهت مدیریت و هدایت فعالانه و مؤثر در بازار بین بانکی ریالی در سال های گذشته، قدردانی و تشکر کرده و از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در جهت نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.