قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیونی برای خودروهای دولتی
قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیونی برای خودروهای دولتی
پس از پایان یافتن مهلت ثبت نام خودروهای تا ۱۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر ایران‌خودرو، قرار است طبق قرار قبلی امروز قرعه‌کشی این خودروها انجام شود. در آخرین قرعه‌کشی خودروسازان درحالی که ۳٫۵ میلیون نفر ثبت نام کرده بودند اما تعداد برندگان به ۱۵ هزار نفر هم نمی‌رسید.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد خودروسازان در بدترین شرایط مالی به سر می‌برند. ۴۳ هزار میلیارد تومان زیان تنها بخشی از کارنامه سیاه آنهاست اما با وجود این، در روزهای اخیر همچنان سیاست پیش‌فروش خودروهای ارزان‌تر از بازار را در برنامه خود داشته‌اند.”قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیونی برای خودروهای دولتی ”

پس از پایان یافتن مهلت ثبت نام خودروهای تا ۱۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر ایران‌خودرو، قرار است طبق قرار قبلی امروز قرعه‌کشی این خودروها انجام شود. در آخرین قرعه‌کشی خودروسازان درحالی که ۳٫۵ میلیون نفر ثبت نام کرده بودند اما تعداد برندگان به ۱۰ هزار نفر هم نمی‌رسید.
ثبت نام خودروهای فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو که از روز چهارشنبه آغاز شده بود، دیروز به اتمام ‌رسید تا  امروز با قرعه‌کشی برندگان آن مشخص شوند. در این طرح خودروها تا ۱۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار به فروش می‌رسد.
ارزان‌ترین خودرو در این فروش سمند ال ایکس است که حدود ۸۰ میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت بازار و گران‌ترین خودرو در این فروش سورن پلاس است که حدود ۱۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار است.
پیش از این، در آخرین طرح پیش‌فروش خودروسازان بیش از ۳٫۵ میلیون نفر متقاضی شرکت کرده بودند اما خودروساز سایپا تنها به ۱۵ هزار نفر خودرو داده بود. در طرح اخیر نیز به نظر می‌رسد با وجود ثبت‌نام میلیونی حداکثر ۱۵ هزار نفر برنده شوند. کسانی قرار است برنده شوند که شرایطی از جمله نداشتن خودرو شخصی را داشته باشند.
در این طرح، شش محصول ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو پارس بنزینی، سمند ال‌ایکس، سورن پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌شود.
  • منبع خبر : تجارت نیوز