قیمت نفت شنبه در بازارهای جهانی
قیمت نفت شنبه در بازارهای جهانی
قیمت نفت خام آمریکا تحت تأثیر روند کند توزیع واکسن کرونا و گسترش ابتلاء به گونه‌های جدید آن در جهان، دومین افت متوالی هفتگی ...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد قیمت نفت خام آمریکا تحت تأثیر روند کند توزیع واکسن کرونا و گسترش ابتلاء به گونه‌های جدید آن در جهان، دومین افت متوالی هفتگی خود را به ثبت رساند.”قیمت نفت شنبه در بازارهای جهانی”

از سوی دیگر کاهش تولید عربستان سعودی و افت ذخایر انبارهای نفت آمریکا باعث شد تا پایین آمدن قیمت‌ها محدود شود.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک جهانی نفت، ۰.۶۳ درصد رشد کرد و به ۵۵.۸۸ دلار رسید. این شاخص چهارمین هفته مثبت خود در ۵ هفته اخیر را به ثبت رساند.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی‌آی، ۰.۲۷ درصد افت کرد و به ۵۲.۲۰ دلار رسید. این شاخص دومین افت متوالی هفتگی خود را به ثبت رساند.قیمت نفت شنبه در بازارهای جهانی”

اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز پیش‌بینی کرده‌اند قیمت‌های نفت خام بیشتر ۲۰۲۱ را حول همین قیمت‌ها نوسان کنند و در انتهای سال رو به رشد بگذارند.

محمدرضا پورمحمدی صبح امروز در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و مدافعان سلامت، گفت: در سایه تلاش‌های مجاهدانه و ایثارگرانه کادر درمان و توجه مردم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شاهد کنترل بیماری کرونا در استان و کشور هستیم.

وی اظهار داشت: مدیریت خوب بیماری کرونا در ایران، باعث حیرت و تعجب بسیاری از مجامع بین‌المللی و سازمان بهداشت جهانی شده و برخی از کشورها به دنبال الگوگیری از کشور ما برای مدیریت هرچه بهتر این بیماری هستند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تلاش برای نجات جان انسان‌ها در آموزه‌های دینی، افزود: روند مقابله با بیماری کرونا و بسیج همگانی در این خصوص، تداعی‌گر روزهای سخت دفاع مقدس است و امیدواریم با روحیه جهادی و ایثارگرانه، شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری در آینده نزدیک باشیم.

پورمحمدی تصریح کرد: به‌رغم مشکلات ناشی از بیماری کرونا و درگیری شدید بخش بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش‌های علمی، پژوهشی و عمرانی نیز به رسالت‌های خود عمل کرده و موفقیت‌های ارزشمندی کسب کرده است.

  • منبع خبر : ایران جیب