مجامع فصلی مناطق چهار ، دو و شش بیمه آسیا برگزار شد
مجامع فصلی مناطق چهار ، دو و شش بیمه آسیا برگزار شد
مجامع فصلی منطقه چهار، منطقه دو و منطقه شش بیمه آسیا با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران، سرپرستان این مناطق ، روسای استان ها و شعب تابعه برگزار شد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد و به نقل از  روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی در مجمع فصلی سرپرستی منطقه چهار (استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی) بر فروش ترکیبی بیمه­ ها ، احیا و گسترش بیمه های عمر و پس انداز ، تشکیل شاخه ای از مجتمع تخصصی بیمه های زندگی در منطقه ، نظارت بیشتر بر فعالیت شبکه فروش ودقت در جذب نمایندگان تاکید کرد.

در این نشست، حسن اکبری، سرپرست منطقه چهار بیمه آسیا و روسای استان­ های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی و شعبه های تربت حیدریه، رضا شهر، سبزوار و قوچان به ارائه گزارشی از آمار و عملکرد حوزه خود و چالش ­های پیش روی شرکت پرداختند و درخواست ­ها و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

مدیر عامل بیمه آسیا در مجمع فصلی منطقه دو (استان های اصفهان ، چهارمحال وبختیاری ، یزد) نیز در بیاناتی،آگاهی از چالش ­ها و دغدغه های شرکت توسط بخش ­های صف و ستاد و ایجاد هماهنگی بیش از پیش بین آنها را از جمله مزایای برگزاری اینگونه مجامع ذکر کرد و افزود: ارزیابی صورت­ های مالی شرکت، نمایانگر عملکرد مطلوب بیمه ­آسیا است.

در این نشست بهروز ناظمی، عضو هیأت مدیره و معاون امور استان­ها و شبکه فروش بیمه آسیا ، ضمن تأکید بر توسعه بیمه­های خرد و زندگی به مواردی همچون جذب پورتفوی ­های کم ریسک، کنترل ریسک ­های پر ریسک، بهبود فضای کسب و کار برای بیمه­ گر و بیمه­ گذار، ایجاد هماهنگی بین واحدهای صف و ستاد و تفویض اختیارات در استان­ها و شعب اشاره کرد.

مهدی شریفی، عضو هیأت مدیره و معاون بیمه ­های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا  نیز بر ایجاد تغییر در راستای سودآوری و تولید پورتفوی بیشتر تأکید کرد.

همچنین در مجمع فصلی منطقه شش بیمه آسیا  (استان های مازندران ، گلستان و سمنان) مدیرعامل ضمن تشکر از تلاش و همکاری مسئولین منطقه شش بیمه ­آسیا در راستای امدادرسانی به سیل ­زدگان، بر اهمیت و بررسی عملکرد سه رشته بیمه ای ثالث، درمان و مسئولیت در این منطقه تأکید کرد.

بررسی و تجزیه و تحلیل بیمه ­های شخص ثالث، توجه به تعداد بیمه­ های صادره در کنار رقم حق بیمه آنها، جدی گرفتن کنترل و نظارت، حضور به موقع در صحنه به منظور پیشگیری از تقلب، بررسی شرایط و مشکلات جوی منطقه، ایجاد تعامل و ارتباط نزدیک تر شعب با مسئولین منطقه، توسعه بیمه­ های زندگی، بررسی پرونده­ های حقوقی توسط سرپرست منطقه، تفویض اختیار، تشکیل شورای خسارت، ارسال صورت جلسات به مرکز، رصد نمایندگان، تدوین برنامه های سرپرستی و بررسی و اجرای برنامه های هر فصل در همان فصل از جمله رهنمودهای مدیرعامل بیمه آسیا در نشست سرپرستی منطقه شش بود.

بهروز ناظمی، عضو هیأت مدیره و معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا ، در سخنانی بر افزایش اختیارات نمایندگان، راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری شبکه فروش بیمه­ های عمر و پس انداز، طراحی، پیشنهاد و ارائه بیمه­ نامه های جدید توسط شبکه فروش و جدی گرفتن بیمه های خرد تأکید کرد.

مهدی شریفی، عضو هیأت مدیره و معاون بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا  نیز با تأکید بر استفاده بهینه از حضور و کسب تجربه در مجامع مناطق، خواستار بررسی چالش­ های شبکه فروش، استفاده از امکانات شرکت با توجه به گستردگی مناطق، نشاط بیشتر کارکنان، توجه و تلاش بیشتر در رشته بیمه های مسئولیت، ارائه بیمه­ های عمر و حوادث در کنار دیگر رشته های بیمه ای به خصوص بیمه های عمر و پس انداز و … شد.

غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه­ های اموال بیمه آسیا  در این نشست، بررسی آمار و عملکرد شعب را از جمله نتایج حاصل از این نشست ها اعلام کرد و به مواردی همچون بررسی سابقه بیمه گذار به منظور ارائه پوشش ها، تجزیه و تحلیل نقاط حادثه خیز منطقه، کنترل ریسک، گسترش شبکه فروش در منطقه و تلاش در راستای بالا بردن عملکرد منطقه بیش از پیش اشاره کرد.

در این مجمع  مسلم سهرابی، معاون سرپرست منطقه شش بیمه آسیا به ارائه گزارشی از آمار و عملکرد سرپرستی پرداخت.