محاکمه تاریخ در انتظار غربی هاست
محاکمه تاریخ در انتظار غربی هاست
روزهایی که زمینه فرار شاه از ایران فراهم میشد با دوستانی از گروه فجر اسلام جلساتی برگزار میکردیم و در این جلسات با هم به این موضوع می اندیشیدیم که امپریالیسم از دریچه پیروزی انقلاب اسلامی به محاکمه کشیده خواهد شد.

محاکمه تاریخ در انتظار غربی هاست

به گزارش واحد تحلیلی خبرگزاری صبح اقتصاد روزهایی که زمینه فرار شاه از ایران فراهم میشد با دوستانی از گروه فجر اسلام جلساتی برگزار میکردیم و در این جلسات با هم به این موضوع می اندیشیدیم که امپریالیسم از دریچه پیروزی انقلاب اسلامی به محاکمه کشیده خواهد شد. در طول تاریخ و خصوصا بعد از تغییرات « ژئو هژمونیک » و تشکیل ساختارهای نوین دولتی به شکل امروزی حکومت بر مردم  در جهان چه ظلمها، چه کشتارها، چه تجاوزها، چه غارت ها و چه خیانتها که با نظر و انگشت امپریالیسم کلید خورده است. جهان خاطرات تلخ آنچه امپریالیسم و خصوصا غربی ها به جوامع و جغرافیاهای جهان نحمیل نموده اند، فراموش نخواهد نمود. سه قرن بر سرنوشت سرخ پوستان به عبارتی قرن ۱۷ و قرن ۱۸ و قرن ۱۹ با سیصد میلیون کشته در آمریکا. بیش از ۱۰۰ میلیون کشته در ۲  قرن کشتار و تحقیر و درجه دومی انگاشتن سیاهان در آفریقا و آمریکا و اروپا بیش از ۲۰ میلیون کشته در ۲ قرن کشتار هندی تباران در ایالت بنگال و اردوگاه های کار اجباری که انگلیس متولی آن بوده است. ۵۰ سال کشتار تاسمانی هایی که انگلیسی ها سران مردان را گوش تا گوش میبریدند و بر گردن زنان می آویختند. انگلیس برای هدف کنترل جمعیت نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر سیاهپوست را در آفریقا به کام مرگ برد تا اهداف شوم خود را به کرسی بنشاند. در ایران هم انگلیسی ها بیداد کردند. قرن ۱۹ در ایران قرن بیداد و ستمگری و کشتار مردم ایران بود بیش از ۹ میلیون فر را در تحمیل قحطی به کشور به کام مرگ بردند. “محاکمه تاریخ در انتظار غربی هاست”

قدرت های جدید با توانمندی جدید که شکل گرفتند نوبت اقدامات اتمی و توپ و تانک و باروت و مین رسید. اگوست ۱۹۴۵ در جنگ جهانی ۲۲۰ هزار ژاپنی با بمب اتمی آمریکا در هیروشیما کشته شدند و بعد از آن با تبلیغات و خریدن آدمها در احزاب سیاست سکوت در مقابل پول در ژاپن حاکم شد. در نیمه همین قرن بیستم که فقط ۵۰ سال از جنایت صهیونیستها بیشتر نگذشته و خاطره مردم هنوز کهنه نشده همین صهیونیستها قریب به  ۵۰۰  نفر از اهالی دیریاسین را پس از دریدن شکم زنان باردار و حمله به دختران جوان، یا زنده‌ در آتش سوزاندند و یا به پشت اتومبیل بستند و روی زمین کشاندند. ویتنام شاهد چه کشتار عظیمی بود؟ آمریکایی ها در آن نقطه دنیا چه میخواستند؟ مکتوبات رسانه ای هنوز زنده و گویای آن است که سربازان امریکایی اهالی یک روستا را که اکثرا زن و کودک بودند پس از شکنجه و تجاوز و قطع اعضای بدنشان، به قتل رساندند. همین آمریکای جنایتکار در پاناما چه کرد؟ حمله به پاناما برای چه بود؟ چند هزار نفر در این حمله جان خود را از دست دادند؟ افغانستان در همین نزدیکی است. مجالس عزا و عروسی با بمباران هواپیماهای آمریکا به خون کشیده میشد و جهان در مقابل این جنایات سکوت کرده بود. رسانه ها تازه جان گرفته بودند  و از ترس ایشان امریکایی ها که به یک مراسم عروسی حمله کرده  و اجساد ۴۸ غیرنظامی کشته شده روی دست خود دیدند، اجساد را در مسجد جمع کردند تا آتش بزنند که از دید دوربین ها مخفی بماند. هیلاری کلینتون علنی و با وقاحت اعلام کرد داعش را ما درست کردیم. داعش چند صد هزار جوان و پیر و کودک و زن و مرد را در عراق و سوریه سر برید و کشتار کرد و به گورستانهای دسته جمعی فرو نهاد. قرن ۲۱ با جنایات آمریکا در عراق آغاز شد و سربازان آمریکایی در عراق خون ریختند و شکنجه کردند و جشن گرفتند و جهان نگاه کرد. همین سربازان آمریکایی که چند نفر ایشان چند سال پیش بدست سپاه پاسداران اسیر شده بودند. همین ها در عراق  پس از تجاوز به عبیر، دختر ۱۴ ساله اهل بغداد را در مقابل چشمان پدر و مادرش، همه اعضای خانواده‌اش کشتند و احدی دم نزد. امسال سال ۲۰۲۰ است پزشک فرانسوی در تدارک امتحان واکس کرونا به بدن آفریقا یی ها بود و هست و خدا لعنت کند که این فرانسوی ها از انگلیس و آمریکا و از صهیونیستها بدترند. امروز هم نوبت ارگان و مینیاپولیس رسیده رهبری انقلاب اسلامی در همین عید قربان فرمودند:« مدیریت آمریکا دچار سرگیجه و آشفتگی است. “محاکمه تاریخ در انتظار غربی هاست”

آمریکایی‌ها به دنبال پیدا کردن دشمن هستند بنابراین گاهی از ایران اسم می‌برند و گاهی از روسیه و چین، اما امروز رژیم آمریکا دشمنی بزرگ‌تر از ملت خود ندارد و همین دشمن آن رژیم را به زانو درخواهد آورد» جهان در این سه قرن شاهد اداره خود بدست خون خواران بوده است و دیری نخواهد پایید که این خونخواران بدست مستضعفین جهان به محاکمه خواهند رفت و عدالت حرف خود را به کرسی خواهد نشانید. والسلام

حمیدرضا نقاشیان حمید رضا نقاشیان

  • منبع خبر : صبح اقتصاد