مدیرعامل بیمه آسیا از خانواده شهید قاسمی در همدان تجلیل کرد
مدیرعامل بیمه آسیا از خانواده شهید قاسمی در همدان تجلیل کرد
مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا، در سفر به استان همدان، با خانواده شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی دیدار کردند.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا از همدان، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل به همراه اعضای هیات مدیره وبرخی مدیران ستادی، سرپرست منطقه ۹ و رییس شعب استان همدان بیمه آسیا، با حضور در منزل شهید مصطفی قاسمی، با خانواده این شهید دیدار و از آنها دلجویی کردند.

بنا براین گزارش، در این دیدار که همسر و دختر این شهید بزرگوار حضور داشتند، مسعود بادین ضمن تجلیل از شهید و خانواده وی، با بیان اینکه شهادت حجت الاسلام قاسمی اوج مظلومیت و ساده زیستی خانواده شهید را در مقابل دیدگان همه به نمایش گذاشت، گفت: پس از شهادت این طلبه، پیوندهای موجود بین روحانیت و مردم، مستحکم تر شد و این به برکت خون شهیدان است.

در این دیدار، حدادی منش، معاون سلامت و امور بیمه ای مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور که هیأت بیمه آسیا را همراهی می کرد، در سخنانی از مقام والای این شهید و خانواده بزرگوار آن تجلیل کرد.

گفتنی است، شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی، چندی پیش در شهر همدان به دست عوامل اوباشگر در این شهر به شهادت رسید. این شهید، در قالب قرارداد خدمات حوزه های علمیه، تحت پوشش بیمه های عمر و حوادث بیمه آسیا قرار داشت.