مراسم توديع و معارفه اعضاي هیات ‌مديره بانک اقتصادنوين برگزار شد
مراسم توديع و معارفه اعضاي هیات ‌مديره بانک اقتصادنوين برگزار شد
مراسم توديع و معارفه اعضاي هيات ‌مديره بانک اقتصادنوين برگزار شدآيين تجليل از اعضاي پيشين و معارفه اعضاي جديد هيات مديره بانک اقتصادنوين با حضور نمايندگان سهامداران عمده، اعضاي پيشين و جديد هيات ‌مديره، مديرعامل و ساير مديران ارشد اين بانک برگزار شد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد  و به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين مراسم عليرضا بلگوري مديرعامل بانک، ضمن تشکر از اعتماد سهامداران و هيات ‌مديره جديد در تثبيت تيم اجرايي و مديريتي براي يک دوره ديگر، گفت: خوشبختانه با درايت سهامداران ارجمند و اعضاي محترم هيات ‌مديره فصل جديدي از حرکت بانک اقتصادنوين به سمت تعالي و پيشرفت آغاز شده است. اميدواريم با وفاق، همدلي، انسجام و اتحادي که امروز در بانک حاکم است بتوانيم منشاي تحولات بزرگ در نظام بانکي کشور باشيم.

او همچنين ضمن تشکر از اعضاي پيشين هيات ‌مديره بانک، گفت: در دوره قبل با وجود شرايط سخت توانستيم اقدام‌هاي زيرساختي بسيار خوبي در بانک انجام دهيم و خوشحاليم که اکنون مسير حرکت بانک براي دستيابي به اهداف، هموارتر از گذشته است.

بلگوري حرکت بانک اقتصادنوين در مسير حرفه‌اي و استاندارد را از اصول غيرقابل تغيير آن برشمرد و افزود: تلاش مي‌کنيم با حفظ حقوق همه ذي‌نفعان اعم از سهامداران، سپرده‌گذاران و کارکنان ضمن تحقق اهداف عالي بانک، نقشي سازنده در توسعه اقتصادي کشور داشته باشيم.

مديرعامل بانک اقتصادنوين خوش‌نامي و اعتبار اين بانک را نتيجه تلاش موسسان، مديران پيشين و همه کارکنان آن دانست و گفت: اميدواريم با حميت و تلاش بيشتر، اين ميراث ارزشمند را به جايگاه شايسته‌تري در نظام بانکي کشور برسانيم.

در ادامه اين مراسم دکتر سديدي مديرعامل شرکت سرمايه‌گذاري گروه توسعه ملي، ضمن تبريک به اعضاي جديد و تشکر از اعضاي پيشين هيات ‌مديره اين بانک گفت: هيات ‌مديره بانک، نماينده و امانتدار دارايي تمام سهامداران و صيانت ‌کننده و توسعه ‌دهنده دارايي سپرده‌گذاران و موظف به انجام امور به بهترين شکل بوده و اين از اصول و بديهيات علم اقتصاد، مديريت بنگاه و حاکميت شرکتي است.

او افزود: هر سازماني هويت و فرهنگ منحصربه‌فرد خود را دارد که اين هويت در طول زمان و با تلاش تک‌تک کارکنان شکل گرفته و همه مکلف به صيانت از آن هستند.

دکتر سديدي ظرفيت‌ها و مزيت‌هاي رقابتي بانک اقتصادنوين را بسيار اميدوار کننده توصيف کرد و گفت: خوشبختانه هيات مديره جديد از ريشه‌هاي مديريتي بسيار قدرتمندي برخوردارند و در کنار نيروي جوان و پاکدستي مديرعامل محترم مي‌توانند با حل مشکلات و مسائل، بانک را به جايگاه مطلوب‌تري برسانند تا نخستين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران مشعشع‌تر از گذشته در عرصه اقتصاد کشور بدرخشد.

در ادامه اين مراسم، دکتر سيامک دولتي، رئيس پيشين هيات ‌مديره، ضمن تبريک به اعضاي جديد از زحمات اعضاي پيشين قدرداني کرد و گزارشي از مهم‌ترين دستاوردهاي هيات مديره پيشين ارائه داد.

همچنين ايزدي، رئيس هيات ‌مديره بانک نيز در اين مراسم با تاکيد بر نقاط قوت بانک اقتصادنوين در نظام بانکي کشور، اهم سياست‌هاي هيات ‌مديره در دوره جديد را تشريح کرد و گفت: هيات ‌مديره جديد، صيانت از حقوق تمام سهامداران و مشتريان بانک را مهم‌ترين وظيفه خود مي‌داند. او خوش‌نامي بانک اقتصادنوين و سرمايه انساني منحصربه‌فرد آن را از اصلي‌ترين مزيت‌هاي اين بانک دانست و ابراز اميدواري کرد با يک حرکت جمعي و تکيه بر ظرفيت‌هاي موجود، بانک اقتصادنوين بتواند کماکان طلايه‌دار بانکداري خصوصي در نظام بانکي کشور باشد.

گفتني است در پايان اين مراسم از زحمات دکتر سيامک دولتي، نصرت‌الله شهبازي، نصرت‌الله روشن‌ضمير، اصغر پورمتين و فرهاد عربلو به‌عنوان اعضاي پيشين هيات ‌مديره تقدير شد و اعضاي جديد، متشکل از محمدعلي ايزدي، عليرضا بلگوري، غلامحسين احمدي، مرتضي معيري و علي اماني به‌ صورت رسمي معرفي شدند.