مردم اصل و افکار عمومی محترم است
مردم اصل و افکار عمومی محترم است
سردار مظلوم  ما حاجی زاده خود را سپر بلای تعللی کرد که در ناهماهنگی بین سازمان هواپیمایی کشوری و ستاد کل نیروهای مسلح بوجود آمد.

مردم اصل و افکار عمومی محترم است

به گزارش واحد تحلیلی پایگاه خبری صبح اقتصاد سردار مظلوم  ما حاجی زاده خود را سپر بلای تعللی کرد که در ناهماهنگی بین سازمان هواپیمایی کشوری و ستاد کل نیروهای مسلح بوجود آمد.

همه بر این قول متفقند که اگر این هماهنگی بموقع صورت میگرفت قدر متیقن علی عابد زاده و امیر علی حاجی زاده مورد هجمه واقع نمیشدند.

اگر سخن بر سر این است که  در این ماجرا  اشتباه و خطای یک افسر اپراتور پدافند بوده و فاجعه آفریده است ، فی الواقع این مساله هرچند موجب فاجعه ای جبران ناپذیر شد، اما در شرایط جنگی احتمال خطا بسیار بالاست .

اساسا نقش آمریکا در ایجاد تنش و درگیری اگر نبود، این فاجعه هم بطور طبیعی رخ نمی داد.

از طرف دیگر مساله سیاستگذاری رسانه ای نهادهای نظامی است که چه در پیروزی های بی نظیری چون حمله موشکی به مقر تروریست های آمریکایی و چه اتفاقاتی چون سقوط هواپیمای مسافربری هیچگونه پیوست رسانه ای و توجیهی برای اقناع افکار عمومی ارايه نفرمودند.

همه حواسها باید اینجا جمع باشد که امروز اگر به اشتباه هجمه ها به سمت آن افسر سیستم پدافند برود زین پس دستان آنها در دفاع از امنیت کشور خواهد لرزید و برای دفاع از کشور حاضر نخواهند بود به این راحتی ها دست به ماشه ببرند.

اعلام سردار حاجی زاده مبنی بر لزوم تخلیه آسمان ایران از پروازها، باید پاسخ گو باشیم که چه ارگانی باید این دستور را صادر می کرد و نکرد؟ مسئول این سستی و کاهلی باید پاسخگو باشد نه سردار حاجی زاده؟ و مضافا اینکه باید همین خطاها نیز به صفر برسد تا دیگر شاهد چنین اتفاقات دردناکی نباشیم.

من از همه افکار عمومی می پرسم ، متهم کردن سردار حاجی زاده که پا به پای شهید طهرانی مقدم ساختار موشکی کشور را توسعه داد، امنیت کشور را تضمین کرد.

پهباد آرکیو ۱۷۰  را سالم به زمین نشاند، پهباد گلوبال هوک آمریکایی در خلیج فارس زد، پایگاه داعش در دیرالزور را نابود کرد، همین چندی پیش در معرض ترور قرار گرفت و بزرگترین و بی نظیرترین عملیات طی ۷۰  سال گذشته علیه آمریکا با حمله موشکی به عین الاسد را هدایت کرد.

چه کسی را خوشحال می کند؟ امروز بضرس قاطع باید فریاد کرد که حاجی زاده همان راه شهید سلیمانی را ادامه می دهد اما معتقدم این کار او علاوه بر سردست گرفتن جانش که تا به امروز انجام داده، آبرویش را نیز فدای مردم و انقلاب کرد.

حاجی زاده که در برابر ابرقدرت نظامی جهان آنگونه مثل شیر شرزه  غران و بی باک ظاهر می شود و همه دستگاه کاخ سیاه استکبار را به خاک سیاه می نشاند، حالا اینگونه متواضعانه در برابر مردم دست روی شاهرگ خود می گذارد و همه مسئولیت ماجرا را گردن می گیرد.

سردار حاجی زاده قهرمان ، بدون کمترین شبهه ای همانند شهید حاج قاسم سردار ملی ما ایرانیان  است و او را همانند سپهبد شهید مان با  قدر و منزلت بر میشماریم .

حقیقتا تفاوت یک مدیر انقلابی با شرافت با مدیران غرب زده دقیقا در همینجاها روشن می شود.

تهاجم بی منطق عده ای وطن فروش در مقابل دانشگاه امیر کبیر با سردمداری شخص سفیر انگلیس و دادن شعار هایی هنجار شکنانه علیه سپاه و  حاجی زاده دقیقا بدان مفهوم است که دشمن از حماسه بزرگداشت شهادت حاج قاسم چه کینه ای به دل گرفته که با سفیرش به میدان خالی کردن عقده به خیابان امده است.

نباید گذاشت لاشخورهای سیاسی و ضدانقلاب که این روزها چشم دیدن همبستگی و عزت مردم ایران را نداشته اند از فرصت سوءاستفاده کرده  و کینه های بدری و خیبری خود را بر سر انقلاب  در اوج  اقتدار و سرافرازی خالی کنند.

در دفاع از انقلاب و قهرمانان ملی چون سردار حاجی زاده ها و توان موشکی نباید تعارف کرد.

در برابر بی حیایی ضدانقلاب و التقاطی ها که به این بهانه کل حیثیت و هویت انقلاب و نظام را نشانه گرفته اند باید ایستاد.

آنها که نه درد مردم را دارند، نه بوی از انسانیت و شرافت برده اند و تنها منتظر فرصتی ولو کاملا بی ارتباط با موضوعات ، مترصد ایجاد فتنه بوده و هستند ، خوراک  لاشخورانه سیاسی بیابند.

کدام انسان باشرفی به قربانی شدن فرزندان نخبه این کشور که با آمال و آرزو و بقصد فراگیری علوم به خارج میروند، راضی است.

همه در این واقعه تلخ انفجار و سقوط هواپیمای اوکراینی داغداریم اما ممکن نیست اجازه بدهیم دشمن از یک حادثه جانکاه فتنه  درست کند.

رجاء واثق دارم این اتفاق هشداری ساختاری برای رفع موانع هماهنگی های عملیاتی و توجه به افکار عمومی گردید و ان شاالله دیگر اتفاق نخواهد افتاد. والسلام

حمیدرضا نقاشیان حمید رضا نقاشیان