مرغ منجمد ۱۳ هزار تومان، مرغ گرم ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان
مرغ منجمد ۱۳ هزار تومان، مرغ گرم ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان
عضو ستاد تنظیم بازار از توزیع ۴۰ تن مرغ در میادین و تره‌بار خبر داد و اعلام کرد: هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف‌کننده به قیمت ۱۳۰۰۰ تومان و مرغ گرم ۱۵۷۵۰ تومان است.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد راد، عضو ستاد تنظیم بازار از توزیع روزانه ۴۰ تن مرغ در میادین میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: روزانه ۲۵ تن مرغ گرم و ۱۵ تن مرغ منجمد توزیع می‌شود.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف‌کنندگان ۱۳ هزار تومان و مرغ گرم نیز ۱۵ هزارو ۷۵۰ تومان است.

راد گفت: همچنین روزانه ۱۷۰ تن شکر به ۱۵ میدان میوه و تره بار کشور وارد می‌شود که نرخ بسته‌های یک کیلوگرمی آن ۸۵۰۰ تومان است.

بنا بر اعلام شاتا،  مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار خاطرنشان کرد: در حال حاضر کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم در میادین میوه و تره بار به وفور وجود دارد و هیچگونه کمبود کالایی گزارش نشده است.

به نقل از وزارت صمت، یک عضو ستاد تنظیم بازار از توزیع روزانه ۴۰ تن مرغ در میادین میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: روزانه ۲۵ تن مرغ گرم و ۱۵ تن مرغ منجمد توزیع می‌شود.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف‌کنندگان ۱۳ هزار تومان و مرغ گرم نیز ۱۵,۷۵۰ تومان است.

راد گفت: همچنین روزانه ۱۷۰ تن شکر به ۱۵ میدان میوه و تره بار کشور وارد می‌شود که نرخ بسته‌های یک کیلوگرمی آن ۸,۵۰۰ تومان است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار خاطرنشان کرد: در حال حاضر کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم در میادین میوه و تره بار به وفور وجود دارد و هیچ‌گونه کمبود کالایی گزارش نشده است.

خلیل قاسمی در جلسه ستاد تنظیم بازار هرمزگان افزود: از روز شنبه هفته بعد نیز گوشت قرمز منجمد با قیمت هرکیلو ۵۵ هزار تومان در استان توزیع می‌شود.

وی همچنین از آغاز طرح نظارتی ویژه برای برخورد با متخلفان خبر داد و تصریح کرد: پیش از ماه مهر و بازگشایی مدارس، با تصمیم ستاد ملی کرونا تأمین اقلام بهداشتی از جمله ماسک، ژل و دستکش برای دانش آموزان و فرهنگیان در استان با همکاری فرمانداران شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

  • منبع خبر : ایسنا