مسافران با فرودگاه تماس بگیرند
مسافران با فرودگاه تماس بگیرند

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد فرودگاه بین المللی مهرآباد اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش سنگین برف و پایین بودن دید افقی زیر ۳۰۰ متر تا مساعد شدن دید کافی و به جهت استانداردسازی نشست و برخاست، پروازهای فرودگاه مهرآباد فعلاً انجام نمی‌شود. این روابط عمومی از مسافران تقاضا کرد: قبل از […]

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد فرودگاه بین المللی مهرآباد اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش سنگین برف و پایین بودن دید افقی زیر ۳۰۰ متر تا مساعد شدن دید کافی و به جهت استانداردسازی نشست و برخاست، پروازهای فرودگاه مهرآباد فعلاً انجام نمی‌شود.

این روابط عمومی از مسافران تقاضا کرد: قبل از حرکت از منزل با شماره تلفن‌های ۱۹۹ و در شهرستان‌ها با شماره تماس ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹ یا ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۴ برای اطلاع از وضعیت پرواز خود تماس حاصل کنند.

بر اساس این گزارش هم اکنون در ترمینال ۲ فرودگاه مهرآباد به دلیل لغو تعدادی از پروازها ازدحام ایجاد شده است.

به علت بارش سنگین برف و افزایش برودت هوا، مسافران برای اطلاع از وضع پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره ۱۹۹ و فرودگاه امام با شماره ۰۹۶۳۳۰ تماس بگیرند.

 

علی کاشانی از لغو تعدادی از پروازهای خارجی از مبدا فرودگاه امام خبر داد و گفت: بسیاری از پروازهای هم ایرلاین‌های داخلی و هم ایرلاین‌های خارجی لغو شده است.

وی گفت: مسافران قبل از اعزام به فرودگاه با شماره ۰۹۶۳۳۰ تماس حاصل کنند تا از آخرین وضیت پرواز مطمئن شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام گفت: تا دقایقی دیگر پروازهای لغو شده را اعلام می‌کنیم.

علی عابدزاده با بیان اینکه در حال حاضر ۴ پرواز هفتگی از دمام عربستان به ایران انجام می‌شود،گفت: حذف این پروازها هیچ تاثیری در بازار هوایی ایران ندارد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وی با تاکید بر اینکه احتمال قطع پروازهای دو کشور ایران و عربستان وجود دارد، ادامه داد: از دمام به ایران ۴ پرواز انجام می‌شود و از ایران به دمام در هفته ۷ الی ۸ پرواز انجام می‌شود که احتمال قطع این پروازها بین دو کشور وجود دارد.

  • منبع خبر : مهر