معاملات امروز دارا یکم ابطال شد
معاملات امروز دارا یکم ابطال شد
ناظر بازار اعلام کرد معاملات امروز نماد دارا یکم به دلیل اختلاف خالص دارایی های صندوق واسطه گری یکم با قیمت سفارشات امروز این نماد، مورد تأیید نیست.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد  بورس تهران اعلام کرد: ناظر بازار در اطلاعیه‌ای از عدم تأیید معاملات امروز نماد دارا یکم خبر داده است.

در این اطلاعیه آمده است:

«با توجه به اختلاف قابل توجه قیمت سفارشات وارد شده با خالص ارزش روز دارایی‌های صندوق سرمایه‌گذاری واسطه‌گری مالی یکم «دارا یکم» در روز جاری مورخ ۹۹/۴/۱۱ سفارشات در نماد مذکور مورد تأیید نبوده است.

مدیریت ابزارهای نوین مالی شرکت بورس اوراق بهادار تهران»

دارندگان واحدهای صندوق‌های واسطه‌گری مالی یکم که دارای کد معاملاتی هستند، برای اضافه کردن نماد این واحدها به پرتفوی خود باید پس از ورود به پنل کاربری، روی گزینه تغییر کارگزار ناظر کلیک کرده و نماد “دارا یکم” را ثبت کنند.

معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری در سهام واسطه‌گری مالی یکم (دارا یکم) در حالی از امروز(شنبه) در بورس آغاز شد که  هر یک از واحدهای این صندوق با ثبت رشد ۱۳۴ درصدی به قیمت ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

بر این اساس آن دسته از سرمایه‌گذارانی که دارای کد معاملاتی هستند و در زمان پذیره نویسی اقدام به خرید واحدهای این صندوق‌ها کرده‌اند اما در حال حاضر نماد “دارایکم” به پرتفوی آنها اضافه نشده است، باید پس از ورود به پنل کاربری، روی گزینه تغییر کارگزار ناظر کلیک کرده و نماد دارا یکم را جست‌وجو کرده و پس از آن درخواست خود را ثبت کنند.گفتنی است نمایش نماد معاملاتی “دارایکم” حداکثر ۲۴ ساعت بعد در پرتفوی آنها قرار خواهد گرفت.● تا زمان تخصیص کامل دارایکم به کلیه افراد، آزاد سازی بلوکه مقدور نیست.
بلوکه ماندن وجه خللی در انجام معاملات نخواهد داشت و افراد می توانند به راحتی دارایی خود را به فروش رسانده و وجه حاصل را دریافت نمایند.

  • منبع خبر : مهر