معرفی نمایندگان وزیر صنعت
معرفی نمایندگان وزیر صنعت
رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت نمایندگان خود به اتاق بازرگانی تهران را معرفی کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد نمایندگان وزیر صنعت به اتاق بازرگانی تهران معرفی شدند،رضا رحمانی با ارسال نامه‌ای به مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران ۳ نماینده خود را معرفی کرد.

در این نامه آمده است:

با سلام

احتراما پیرو نامه شماره ۶۰٫۳۲۵۰۵ مورخ ۱۳۹۸٫۱٫۲۷ و به استناد ماده (۱۲) قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و آیین نامه اجرایی ماده (۵۳) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، بدینوسیله اسامی ۳ نفر نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت در هیات نمایندگان اتاق تهران به شرح ذیل اعلام می‌ شود.

۱ – آقای حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران

۲ – آقای مهدی صادقی نیارکی، سرپرست معاونت امور صنایع

۳ – آقای علی اکبر رضایی، مشاور وزیر

“دوشنبه ۸ مهر نمایندگان مجلس شورای اسلامی توضیحات وزیر صنعت درباره عدم حضور بازنشستگان در این وزارت خانه را قانع کننده دانستند.

سوال موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از وزیر صنعت در خصوص علت اصرار به استمرار حضور بازنشستگان در وزارت صنعت و شرکت‌های زیرمجموعه ایدرو و ایمیدرو علیرغم صراحت قانون و تذکرات متعدد نهادهای نظارتی در جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مطرح شد.

پس از طرح سوال نماینده فلاورجان و توضیحات وزیر صنعت، نمایندگان با ۱۴۲ رای موافق، ۳۶ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجموع ۲۰۷ نماینده حاضر توضیحات وزیر را قانع کننده دانستند.”

“دولت برای ایجاد ثبات اقتصادی و تنظیم بهتر بازار، تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی را بسیار مهم می‌داند، از این روی در نوبت‌های مختلف لایحه تشکیل این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی ارسال و در سه نوبت به دلایل مختلف از جمله بزرگ شدن دولت، افزایش بروکراسی اداری و…؛ بر اساس آرای نمایندگان این لایحه به سرانجامی نمی‌رسید.”

  • منبع خبر : فارس