مهلت آخر برای ثبت نام خودروهای سایپا
مهلت آخر برای ثبت نام خودروهای سایپا
امروز آخرین مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش سه محصول شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس سایپا، با موعد زمان تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ است.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد امروز آخرین مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش سه محصول شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس سایپا، با موعد زمان تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ است.”مهلت آخر برای ثبت نام خودروهای سایپا”

بنا به اعلام سایپا برای خودرو شاهین، پیش‌پرداخت ۸۰ میلیون تومانی با سود مشارکت ۶ و سود انصراف ۳ درصد، برای خودرو کوییک.اس مبلغ ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای خودرو ساینا.اس مبلغ ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با سود مشارکت ۵,۶ و سود انصراف ۵,۳ درصدی در نظر گرفته شده است.

البته قیمت‌ها قطعی نیست و قیمت خودرو بر اساس قیمت در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه خواهد شد و تمامی محدودیت‌های موجود در طرح های قبلی، در طرح فروش مشارکت در تولید نیز برقرار است.

ثبت نام جدید سایپا از یکشنبه ۲۹ تیرماه آغاز شد و امروز آخرین مهلت ثبت نام برای سه محصول جدید سایپا است، متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.”مهلت آخر برای ثبت نام خودروهای سایپا”

بنا به این گزارش متقاضیانی که در طرح خرداد و تیرماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبان طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و رمز عبور مجدد ندارند.

 در حاشیه مراسم قرعه‌کشی ۴۰ هزار خودرو در طرح پیش‌فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا، مجید باقری- قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش- در جمع خبرنگاران با اشاره مجدد به ۲۴٣ هزار و ۱۶۶ نفر ثبت‌نام کننده محصولات گروه سایپا در طرح مذکور و۴۰ هزار ظرفیت در نظر گرفته شده برای این نوبت از طرح پیش‌فروش یکساله، گفت: به طور تقریبی هر خودرو بین شش نفر قرعه‌کشی و یک نفر منتخب شده است. خبر بسیار خوب برای گروه سایپا این بود که بیشترین تقاضا در مرحله ابتدایی وثبت‌نام برای محصولات جدید سایپا بوده که نشان از اعتماد مشتریان به برند سایپا دارد.

وی افزود: تا حدود ساعت ۱۴ امروز اسامی افراد منتخب از طریق سایت رسمی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام و پیامک به منتخبان ارسال خواهد شد. مشتریان منتخب از راس ساعت ۱۰ صبح فردا(دوشنبه) به مدت ۷۲ ساعت فرصت دارند تا مبالغ علی‌الحساب خودروهای خود را واریز کنند. ضمن اینکه درگاه‌های بانکی نیز با ما تعامل کرده‌اند تا مشتریان بتوانند طی یک تراکنش مبالغ علی‌الحساب را واریز کنند. الباقی وجه خودرو در موعد تحویل خودرو و براساس قیمت روز خودرو خواهد بود. براساس تعهد ما، خودروها طبق بخشنامه در بازه زمانی اعلام شده تحویل داده خواهد شد.

  • منبع خبر : ایران جیب