نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/افت چشمگیر ارزش معاملات در ساعت ابتدایی بازار
نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/افت چشمگیر ارزش معاملات در ساعت ابتدایی بازار

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از افت  ۱۳هزار و ۸۶۵واحدی (۱.۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۹هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش۰.۳ درصدی مواجه شد.”نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات” آخرین قیمت ۳۵نماد حداقل سه درصد نسبت […]

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از افت  ۱۳هزار و ۸۶۵واحدی (۱.۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۹هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش۰.۳ درصدی مواجه شد.”نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات”

آخرین قیمت ۳۵نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۲۵نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقوقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۲۵۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «سیتا»، «امین»، «ولپارس»، «وبصادر»، «خودرو»، «خساپا» و «وبملت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «بپیوند»، «بگیلان»، «گدنا»، «آریا»، «رافزا»، «ثباغ» و «غگیلا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به ۶۸۰هزار میلیارد تومان رسید.

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه در کلیت بازار و از جمله سهم‌های ارز محور یک درصد ریزش کرد و به یک میلیون ۲۵۰ هزار واحد رسید.”نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات”

با شروع معاملات امروز بازار سهام نماد خودرو روند خوبی داشت و تقاضا در این نماد بیشتر از عرضه بود اما با ادامه روند معاملات عرضه در این نمادها نیز بیشتر شد و روند این نمادها نیز نزولی شد.

نمادهای ارز محوز مانند شتران، فملی، فولاد، کگل و … روندی منفی داشتند و شاخص کل متاثر از معاملات منفی همین نمادها نزولی شد.

به نظر می‌رسد جو هیجانی باعث روند نزولی بازار سهام شده باشد زیرا با شروع معاملات امروز بازار سهام تقاضا با ادامه روند معاملات به عرضه تبدیل شد،

همچنین به نظر کارشناسان روند بازار سهام با قطعی شدن پیروزی بایدن متعادل خواهد شد و بعد با افزایش تقاضا روند صعودی بازار سهام آغاز می‌شود اما فعلا باید منتظر متعادل شدن نمادهای ارز محور بود.

 

نمادهای فملی، خودرو و وبملت بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل بازار سهام را داشتند.

نمادهای خودرویی و بانکی مورد توجه بازار سهام هستند اما امروز روند بازار سهام این نمادها را تیز منفی کرد.

اما به نظر می‌رسد ریزش شاخص کل بازار سهام زیاد نخواهد بود و در همین محدودی ۱۵ هزار واحد تتا  ۱۰ هزار واحد نوسان خواهد کرد.

 

  • منبع خبر : اقتصاد آنلاین