نمای پایانی بورس (۲۸تیر۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد هشت هزار واحدی همراه شد
نمای پایانی بورس (۲۸تیر۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد هشت هزار واحدی همراه شد
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ۰.۶۵درصد رشد داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۰.۶۸درصد صعود کرد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از رشد هشت هزار و ۴۱۹واحدی شاخص کل (۰.۶۵درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۱هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۶۸درصدی مواجه شد.” نمای پایانی بورس (۲۸تیر۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد هشت هزار واحدی همراه شد

آخرین قیمت ۱۳۷نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۹۰نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

حقوقی‌ها امروز حدود ۷۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «ولکار»، «شستا»، «ومدیر»، «برکت»، «خساپا»، «غکورش» و «اپال» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «لطیف»، «دی»، «فگستر»، «فتوسا»، «چخزر»، «کزغال» و «رافزا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۶هزار و ۷۵میلیارد تومان رسید.” نمای پایانی بورس (۲۸تیر۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد هشت هزار واحدی همراه شد

امروز بازار سهام با رشد سه هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۶۵ درصد مثبت را ثبت کرد. شاخص کل هم‌وزن هم با ۰٫۶۸ درصد رشد و دو هزار واحد مثبت در محدوده ۴۰۳ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس امروز به چهار هزار میلیارد تومان رسید و نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. امروز تاپیکو، رمپنا و فارس بیشترین تاثیر را بر روی شاخص کل گذاشتند. بیشترین تراکنش هم امروز برای ولکار، ومدیر و شستا ثبت شد.

برترین گروه‌های صنعتی امروز چندرشته‌ای صنعتی،شییمیایی و سیمانی‌ها بودند. بیشترین حجم معاملات هم برای خساپا، وسخوز و فاراک ثبت شد.

امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود ۶هزار و ۷۵میلیارد تومان رسید. حدود ۷۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی و رشد بیش از سه درصد ۱۳۷نماد و افت بیش از سه درصد ۹۰نماد امروز در بازار داشتیم.

  • منبع خبر : اقتصاد آنلاین