هتل‌ ها از امروز باز می‌شوند
هتل‌ ها از امروز باز می‌شوند
رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: با آغاز اردیبهشت کم‌کم شاهد بازگشایی هتل‌ها در استان‌های مختلف خواهیم بود.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: با آغاز اردیبهشت کم‌کم شاهد بازگشایی هتل‌ها در استان‌های مختلف خواهیم بود.”از امروز هتل‌ ها باز می‌شوند”

جمشید حمزه زاده (رئیس جامعه هتلداران ایران) با اشاره به آنکه بر اساس مصوبات گذشته هتل‌هایی که تمایل به آغاز فعالیت داشته باشند، از اول اردیبهشت بازگشایی خواهند شد، گفت: وضعیت استان‌ها در این خصوص متفاوت است و هر استان باتوجه به شرایط موجود خود تصمیماتی برای بازگشایی یا عدم بازگشایی هتل‌ها می‌گیرد. اما از اول اردیبهشت به بعد کم کم شاهد بازگشایی هتل‌ها خواهیم بود.

او ادامه داد: برخی از استان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اخذ کد بهداشتی در صدد بازگشایی و فعال‌سازی هتل‌های خود برآمده‌اند اما فعالیت این هتل‌ها فقط در حوزه اقامتی است و سایر بخش‌های هتل اعم از رستوران، سالن‌ همایش، تالار عروسی، استخر، سالن‌های ورزشی و … غیر فعال خواهد بود. البته نباید فراموش کرد که درحال حاضر مسافری نیست که در این هتل‌ها اقامت داشته باشد و تنها تعداد اندکی از مسافران که همان پرسنل کارخانه‌ها و شرکت‌های فعال هستند که برای انجام ماموریت به شهرهای مختلف می‌روند، در هتل‌ها اقامت دارند.”از امروز هتل‌ ها باز می‌شوند”

در پی اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در ایران برای پیشگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا وآمادگی فضای هتل های پارس، هر هتل بصورت جداگانه بنا به توصیه وزارت بهداشت اقدام به ضد عفونی کردن اتاق ها، سالن ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، کلوب های ورزشی، راهرو ها، پله ها، لابی ها، و سایر قسمتهای هتل کرده است. هر روز این ضد عفونی ها در چند نوبت پیاپی ادامه خواهد داشت. این اقدام در جهت پیشگیری از ابتلای میهمانان گرامی به این ویروس انجام می شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی، از آماده‌سازی ۶ هتل و هتل‌آپارتمان در تبریز به منظور بهره‌برداری در راستای استفاده مبتلایان به کرونا پس از بهبودی و ترخیص از بیمارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده با اشاره به اینکه طبق نظر وزارت بهداشت مبتلایان به کرونا پس از بهبودی نباید به طور مستقیم به خانه بازگردند، گفت: «۶ هتل و هتل آپارتمان در آذربایجان شرقی به منظور پذیرش افراد مبتلا به کرونا پس از بهبود و ترخیص از بیمارستان برای سپری کردن دوران نقاهت در استان خبر داد.»

  • منبع خبر : ایران جیب