همه عناصر کاخ سفید را تروریست بدانید
همه عناصر کاخ سفید را تروریست بدانید
ان روز ها خبر ها انفجار آفرینند. شبکه خبری «ان.بی.سی. نیوز» آمریکا (NBC News) جزئیات تازهای از ترور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به شهادت رسیدن او در عملیات تروریستی نیروهای آمریکایی در عراق منتشر کرده که در نوع خود یک جریان تروریسم دولتی را افشا می کند.

همه عناصر کاخ سفید را تروریست بدانید

به گزارش واحد تحلیلی پایگاه خبری صبح اقتصاد ان روز ها خبر ها انفجار آفرینند. شبکه خبری «ان.بی.سی. نیوز» آمریکا (NBC News) جزئیات تازهای از ترور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به شهادت رسیدن او در عملیات تروریستی نیروهای آمریکایی در عراق منتشر کرده که در نوع خود یک جریان تروریسم دولتی را افشا می کند. و آمریکایی ها باید کلاه بی شرمی خود را بیشتر و بالا تر از بالا بگذارند. ان.بی.سی. نیوز گفته، این روایت را از دو منبع مطلع آمریکایی به علاوه مسئولان آمریکایی دیگری که از این موضوع مطلع بودهاند، کسب کرده است.

در این گزارش آمده است که عملیات از دمشق آغاز شده، جایی که معلوم نیست چه جریانی اطلاعات کاملی از ساعت و نوع پرواز و اساسا حضور و حرکت سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی را از فرودگاه دمشق به فرودگاه بغداد جاسوسی کرده بوده است و آمریکاییها را در جریان ورود او به فرودگاه و استفاده از کدام پرواز بودهاند.

شبکه ان بی سی اینگونه گزارش داده که پس از فرود آمدن هواپیمای خطوط «اَجنِحة الشام» (ایرباس A320) در فرودگاه بغداد، جاسوسان سازمان سیا در فرودگاه بغداد حاضر بودهاند.

شبکه ان، بی ، سی دقیقا اشاره دارد که خانم جینا هاسپل رئیس سازمان سیا در مقری در شهر لانگلی در ایالت ویرجینیا و مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا از مکانی دیگر در حال پیگیری عملیات تعقیب و ترور بودهاند.

همچنین عملیات در کاخ سفید نیز در حال پخش بوده اما دونالد ترامپ آن زمان در فلوریدا حضور داشته است.

صفحات نمایش بزرگ نشان میدهد که دو مسئول بلندپایه یعنی حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس وارد خودرو سدانی شده و به راه افتادهاند و سایر افراد همراه در خودرو [استیشن] دیگری قصد داشتند از ایشان عقب نیفتند و خود را سریع به آنان رساندند.

در همین زمان که ویدیو وال ها تصویر حرکت اتومبیل ها را نشان میدهند سه پهپاد آمریکایی که هر کدام به چهار موشک «هل فایر» مجهز بوده، به آسمان برخاستهاند بدون آنکه مشکلی برای پرواز در آسمان عراق داشته باشند.

و در حالی که پهپادهای آمریکایی برای عملیات آماده میشدهاند، مسئولان آمریکایی در حال مشاهده صحنه در صفحات نمایش بزرگی بوده و شاهد آمدن مسئول الحشد الشعبی عراق (ابومهدی المهندس) برای استقبال از سردار قاسم سلیمانی بودهاند این حوادث همه در ساعت یک بامداد بوقت تهران اتفاق افتاده است.

در این گزارش آمده که صفحه نمایش، جزئیات چهره افراد را به دلیل آنکه از اشعه مادون قرمز (فرو سرخ) استفاده میکرده، نمایش نمیداده است.

اما با اطلاعات از قبل داده شده بسیار واضح بوده است که ابومهدی المهندس نایب رئیس الحشد الشعبی که از نظر آمریکا متهم به انفجار سفارت آمریکا و فرانسه در کویت در سال ۱۹۸۳ بوده، آنجاست و به استقبال سردار شهیدمان آمده است.

بنا بر این گزارش، پهپادهای آمریکا تعقیب خودروها را از خروجی فرودگاه آغاز کرده و خودرو همراهان به جلو خودرو دو فرمانده منتقل شده است.

پس از تأیید میدانی [عوامل نفوذی]، ناظران اتاق عملیات که در مقر فرماندهی نیروهای مرکزی آمریکا (سنتکام» در دوحه پایتخت قطر حضور داشتند دستور شلیک چهار موشک به خودروها را دادند و هیچ یک از افراد هدف، از این حمله ناجوانمردانه و غیر قانونی و ندیده گرفتن سرزمین یک کشور دیگر که رسما مهمانی را به خاک خود دعوت کرده ، زنده نمانده اند.

در پی انتشار انفجار آمیز این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک ژنرال از کشوری همسایه و در اصل خارجی در خاک عراق و ابومهدی المهندس نایب رئیس فرماندهی حشد الشعبی ( بسیج مردمی در عراق ) را بر عهده گرفت و در بیانیهای بی شرمانه و هتاکانه و بدون هیچ ابایی از گفتن این جملات اذعان کرد که این ترور به دستور و تحت نظر شخص رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ صورت گرفته است.

قرن بیست ویکم را در شرایطی آغاز می کنیم که مدعیان حقوق بشر رسما و بدون هیچ ملاحظه ای دست به اقداماتی میزنند که تا کنون ماهیت ایشان پشت نقاب های دموکراسی و حقوق بشر و سازمان ملل و … پنهان بوده است.

و بنظرم میرود تا سراسیمه سرازیری حقوق ملتها را پایمال نموده و نهایتا اثری از بقای خود باقی نگذارند .

چرا که دست انتقام خدای متعال بر ترین دست منتقم است . والسلام

حمیدرضا نقاشیان حمید رضا نقاشیان