همه چیز درباره هتل های کیش
همه چیز درباره هتل های کیش
یکی از مهم¬ترین دغدغه¬ افرادی که قصد سفر به شهرها و مناطق مختلف ایران را دارند، پیدا کردن مکانی برای اسکان و استراحت کردن است. این موضوع در برخی از ایام سال که میزان سفرها افزایش می¬یابد، اهمیت بیشتری پیدا می¬کند. به همین دلیل یکی از مهم¬ترین اقداماتی که افراد قبل از سفر کردن باید انجام دهند، انتخاب و رزرو کردن هتل مورد نظر است.

همه چیز درباره هتل های کیش

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد همان طور که می­دانید امروزه خوشبختانه در سراسر ایران و به ویژه در شهرهای بزرگ، هتل­های لوکس و با کیفیتی راه اندازی شده­اند. به همین دلیل ممکن است انتخاب برای خانواده­هایی که قصد سفر دارند، دشوار باشد. این موضوع در مورد جزیره زیبای کیش نیز صدق می­کند. به همین منظور در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی کامل­تر ویژگی­های مختلف هتل های کیش، و کلیه نکات مهم پیرامون این موضوع می­پردازیم.

ویژگی­های هتل خوب

بسیاری از افرادی که به صورت خانوادگی یا با جمعی از دوستان خود قصد سفر کردن را دارند، ابتدا در مورد اقامتگاه به توافق می­رسند و محل مورد نظر را انتخاب می­کنند. پس از آن یکی از مهم­ترین اقدامات و تصمیمات، پیدا کردن یک هتل مناسب برای اسکان است. بدیهی است که در همه ایام سال به ویژه در مناطق گرم و شرجی نمی­توان همه ساعات روز را در بیرون از هتل وقت گذراند. به همین منظور لازم و ضروری است که قبل از شروع سفر، هتل مورد نظرتان را متناسب با بودجه یا سلیقه خود رزرو کنید. اما سوال مهمی که در این­جا مطرح می­شود، این است که هتل خوب چه ویژگی­هایی دارد؟ مشتریان و مسافرین با دیدن چه ویژگی­هایی هتل را برای اقامت انتخاب می­کنند؟ به طور کلی عوامل مختلفی تعیین کننده یک هتل با ویژگی­های خوب و مطلوب است که در ادامه به بررسی کامل­تر ویژگی­های هتل خوب می­پردازیم.

  • برخورد مناسب و خوب پرسنل با مسافرین
  • قیمت مقرون به صرفه و متناسب با خدماتی که در هتل ارائه می­گردد.
  • موقعیت جغرافیایی مناسب در شهر
  • رعایت نظافت و تمیزی
  • مجهز شدن به رستوران­های با کیفیت
  • ارائه امکانات ورزشی
  • مجهز شدن هتل به اتاق­های مختلف با شرایط متفاوت

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

جزیره کیش با داشتن امکانات رفاهی و تفریحی خاص و منحصر به فرد، همواره به عنوان یکی از بهترین و زیباترین جزیره­ها در ایران شناخته می­­شود. به همین دلیل این جزیره زیبا همواره در همه ایام سال، پذیرای مهمانان و مسافرین زیادی است. در این میان برخی از هتل های کیش، به منظور افزایش رضایت مهمانان عزیز، خدمات و امکانات ویژه­ای را به مسافرین ارائه می­کنند.

همین موضوع سبب شده که برخی از هتل های کیش در مقایسه با سایر هتل­های دیگر میزان رضایت بیشتری را به خود اختصاص داده و جز بهترین هتل­ها شناخته شوند. از طرفی موضوع مهم دیگری که در این­جا مطرح می شود، این است که برخی از مسافرین ممکن است بودجه یا توان کافی برای رزرو کردن و پرداخت هزینه هتل­های لوکس در کیش را نداشته باشند. به همین منظور در ادامه این مطلب، لیستی از بهترین هتل های کیش که با داشتن امکاناتی کامل و ویژه مورد توجه و رضایت مسافرین قرار گرفته است، را معرفی خواهیم کرد.

  • هتل آرامیس پلاس

یکی از جدیدترین هتل های کیش که در سال ۱۳۹۹ افتتاح و راه­اندازی شد، هتل آرامیس پلاس است. این هتل در ۱۴ طبقه ساخته و دارای ۱۷۱ واحد اقامتی با امکانات کامل و منحصر به فرد است. یکی از بهترین ویژگی­های این هتل که مورد توجه گردشگران و مسافرین نیز قرار گرفته، این است که این هتل در نزدیکی دریا واقع شده و اتاق­های بالایی آن می­توانند از تماشای چشم انداز دریا در هر ساعتی از شبانه روز لذت ببرند.

علاوه بر این، با توجه به نیاز خود می­توانید اتاق­های مورد نظرتان را رزرو کنید. یکی از بهترین مزایای اقامت در هتل آرامیس نزدیکی آن با مرکز خرید و مجموعه تاریخی کاخ پهلوی است. یکی از امکانات دیگر هتل آرمیس پلاس، ترانسفر رفت و برگشت به استخر ، سونا، جکوزی، فرودگاه، و سالن کنفرانس است.

 

  • هتل پانوراما

یکی از بهترین هتل­های لوکس و زیبا در هتل که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده، هتل پانوراما است. این هتل زیبا دارای ۱۵ طبقه با ۲۶۷ واحد اقامتی لوکس و با امکانات خاص است که توانسته در مدت زمان کوتاهی میزان رضایت زیادی را از طرف مسافران به خود اختصاص دهد. یکی از بهترین ویژگی­های هتل پانوراما نزدیک بودن آن به مراکز خرید لوکس در کیش از جمله مرکز خرید سارینا ۲ و زیتون است. از جمله بهترین امکانات این هتل می توان، مجهز شدن به مجموعه­های آبی زیبا، رستوران با کیفیت، کافی­شاپ، مینی­بار در اتاق­های مختلف و… را نام برد.

 

کیش

 

 

  • هتل بزرگ داریوش

هتل بزرگ داریوش کیش با داشتن امکانات و خدماتی بسیار عالی و منحصر به فرد، جز بهترین هتل های کیش محسوب می شود. یکی از بهترین ویژگی­های این هتل ۵ ستاره، معماری خاص و تاریخی آن است که گفته می­شود با الهام گرفتن از تخت جمشید ساخته شده است. یکی از ویژگی­های دیگر این هتل لوکس و زیبا، داشتن رستوران آپادانا با غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی مختلف است که در طبقه همکف آن قرار دارد. یکی از بهترین رستوران­های دیگر آن، رستوران هتل “پاسارگاد” است که طراحی آن مطابق با معماری هتل انجام ساخته شده است.

  • هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش نیز طبق بررسی­ها و نظر سنجی­های انجام شده، جز بهترین هتل­های ۵ ستاره در کیش است. این هتل لوکس و زیبا دارای کافی شاپ، رستوران ساحلی، رستوران فرنگی روی دریا، رستورانی بزرگ روی آب با کف شیشه­ای، فست فود ساحلی، سالن بازی، مزون، خانه بازی کودک، سالن بیلیارد، و سالن اسپا است.

  • هتل ویدا کیش

هتل ویدا نیز یکی از برترین و محبوب­ترین هتل های کیش شناخته می شود که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. این هتل ۵ ستاره دارای ۹ طبقه با ۱۴۵ اتاق است. از جمله بهترین ویژگی­های مورد پسند این هتل که مورد توجه مسافرین هم قرار گرفته، رستوران بسیار با کیفیت آن است. رستوران هتل ویدا، در طبقه اول هتل ساخته شده و انواع غذاهای ایرانی را طبخ و ارائه می­کند.

یکی از ویژگی­های مطلوب دیگر هتل ویدا این است که با ساحل زیبای کیش فقط ۱٫۵ کیلومتر قرار دارد. همچنین ویژگی مطلوب دیگر این هتل موقعیت جغرافیایی خوب آن است. بدین صورت که به راحتی به سایر نقاط جزیره و همچنین دانشگاه صنعتی شریف پردیس جزیره دسترسی خواهید داشت.

  • هتل میراژ کیش

طراحی خاص و منحصر به فرد هرمی شکل هتل میراژه کیش، یکی از بهترین ویژگی­های آن به شمار می­رود و مورد توجه گردشگران نیز قرار گرفته است. در داخل ساخت اصلی هتل از رنگ­های آبی و سفید استفاده شده که تداعی کننده احساس آرامش برای مسافرین است. اگر می­خواهید زمان اقامت خود در هتل میراژ کیش دریا را تماشا کنید، می­توانید برخی از واحدهای اقامتی آن را رزرو کنید و از این تماشای این چشم انداز زیبا لذت ببرید.

این هتل دارای اتاق­های مختلف از جمله اتاق دبل، فولبرد، توئین، و واحدهای اقامتی کابانا است. این نوع واحدهای اقامتی در مقایسه با اتاق­های دیگر قیمت بیشتری نیز دارند. از جمله بهترین امکانات این هتل می­توان استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، فضای سبز اختصاصی و سالن کنفرانس را نام برد. یکی از مزایای دیگر اقامت در این هتل زیبا و خاص، دسترسی آسان به دریای نیلگون خلیج فارس و ساحل آن است.

 

 

 

 

 

  • هتل بین­المللی کیش

هتل بین­المللی کیش در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و در مدت زمان بسیار کمی میزان رضایت زیادی را از گردشگران به دست آورد. این هتل دارای ۱۳ طبقه با ۳۴۲ واحد اقامتی بسیار با کیفیت و خاص است. از جمله ویژگی­های بسیار خاص این هتل چشم انداز منحصر به فرد آن است که رو به دریا قرار دارد. بدین صورت که می­توانید متناسب با نیاز خود اتاق­های سینگل، تویین دو تخته، اتاق دو تخته جزیره، اتاق دو تخته رو به دریا و اتاق سه تخته رو به دریا را انتخاب نمایید. همچنین در صورتی که قصد خرید در کیش را دارید، انتخاب هتل بین­المللی کیش بهترین انتخاب است. چون این هتل در نزدیکی مجتمع تجاری مریم ونوس قرار دارد.

 

 

 

 

بهترین هتل های ۳ ستاره و ۴ ستاره در کیش

یکی از دغدغه­های مهم افرادی که بودجه کافی برای اقامت و رزرو هتل در کیش ندارند، این است که تصور می­کنند که در کیش صرفا هتل­های ۵ ستاره وجود دارد. در صورتی که این­گونه نیست و با توجه به بودجه و سلیقه خود و با صرف هزینه کم­تر می­توانید در هتل­های ۴ ستاره یا ۳ ستاره نیز اقامتی لذت­بخش و عالی داشته باشید. به همین منظور در ادامه این مطلب بهترین هتل های کیش که ۳ ستاره یا ۴ ستاره هستند را معرفی خواهیم کرد:

  • هتل تعطیلات

یکی از موضوعات مهمی که زمان رزرو کردن هتل مطرح می­شود، میزان کیفیت خدمات آن و به ویژه ۵ ستاره بودن آن است. در صورتی که در برخی ویژگی­هایی مانند ۵ ستاره یا ۴ ستاره بودن هتل­ها نمی تواند تعیین کننده میزان کیفیت آن­ها باشد. بلکه طبق نظر سنجی­های انجام شده در علی بابا، هتل تعطیلات که یک هتل ۳ ستاره در کیش است، جز یکی از بهترین هتل های کیش شناخته می شود.

این هتل در بین خیابان حافظ و بلوار خیام کیش واقع شده و به دلیل ارائه خدمات با کیفیت عالی، توانسته امتیاز ۱۰ را از مسافرین و کاربران دریافت کند. از جمله بهترین ویژگی­های هتل تعطیلات از نظر کاربران می­توان نظافت و تمیزی اتاق­های هتل، و کل محیط و همچنین قیمت مقرون به صرفه آن را نام برد.

  • هتل آرامیس کیش

یکی از بهترین هتل­های سه ستاره در کیش که امکانات قابل قبول و بسیار مطلوبی دارد، هتل آرامیس کیش است. این هتل سه ستاره در ۴ طبقه و ۶۴ واحد اقامتی با کیفیت و با امکانات مطلوب دارد. یکی از بهترین ویژگی­های این هتل که مورد استقبال مسافرین نیز قرار گرفته، این است که چشم اندازی زیبا و رو به دریا دارد و به ساحل نیز نزدیک است.

هتل آرامیس کیش دارای اتاق های هتل دبل و توئین، سینگل، و کینگ است که بر اساس نیاز و بودجه خود می­توانید بهترین اتاق را انتخاب و رزرو کنید. از جمله مزایای مطلوب دیگر این هتل داشتن روم سرویس، فضای سبز، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و خشکشویی، رستوران، سفره­خانه سنتی و… است.

  • هتل لیلیوم کیش

یکی از بهترین ۴ ستاره در کیش که در برابر قیمت مقرون به صرفه و مناسبی که دارد، خدمات بسیار با کیفیتی ارائه می­کند، هتل لیلیوم کیش است. این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۹۸ با ۸ طبقه و ۱۵۴ اتاق ساخته و راه­اندازی شده است. اگر علاقه دارید صدای دریا و امواج آن را در ساعات مختلف شبانه روز بشنوید، انتخاب اتاق­های با کیفیت هتل لیلیوم کیش بهترین انتخاب است. اکثر اتاق­های این هتل دارای چشم اندازی زیبا به دریا و نزدیک به ساحل هستند.

علاوه بر این، در صورتی که قصد خرید در  کیش را دارید، این هتل به مراکز خرید مختلف از جمله مرکز خرید خرید سارینا ۲،  پردیس ۱ و ۲. و پانیذ نزدیک است. از جمله امکانات مورد پسند مسافرین نیز می­توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی با کیفیت برای هر واحد، سفره­خانه سنتی، فضای سبز، سرویس مینی­بار هر اتاق، خشکشویی، لابی بزرگ و شیک، پارکینگ، رستوران، و… اشاره کرد.

  • هتل پارمیدا

هتل پارمیدا نیز با ارائه امکانات مطلوب و قیمت مقرون به صرفه و مناسب، جز بهترین هتل های کیش محسوب می شود که ۴ ستاره است. یکی از ویژگی­های مطلوب این هتل که باعث افزایش مسافرین هم شده، داشتن فضایی آرام و دنج و همچنین نزدیک بودن آن به ساحل است. هتل پارمیدا در کیش در ۴ طبقه و با ۸۱ واحد اقامتی ساخته شده که اتاق­های بسیار با کیفیت و با امکانات خاص دارد. در صورتی که با سفر به کیش قصد رفتن به کارتینگ را دارید، انتخاب و رزرو هتل پارمیدا انتخاب مناسبی است.

چون این هتل در نزدیکی پیست کارتینگ واقع شده است. این هتل امکانات بسیار مناسب و مطلوبی دارد که مهم­ترین و بهترین امکانات شامل چایخانه سنتی، اجاره خودرو، فضای سبز، اتاق­های بالکن­دار، کافی شاپ، روم سرویس، استخر، سونا، جکوزی، رستوران، و پارکینگ است.

  • هتل آریان کیش

هتل آریان کیش با وجود این­که در سال ۱۳۷۸ افتتاح شده و جز قدیمی­ترین هتل های کیش است، اما هنوز هم امکانات و ویژگی­های مناسبی دارد. از جمله بهترین ویژگی­های این هتل می توان نزدیک بودن به مرکز خرید پانیذ، زیتون، پردیس و مروارید را نام برد. یکی از مزایای رزرو و انتخاب هتل آریان کیش، نزدیک بودن آن به ساحل مرجان است و می­توانید هر زمان که بخواهید به این ساحل زیبا بروید. امکانات با کیفیت و مناسب این هتل شامل سفر­خانه سنتی بزرگ، رستوران با کیفیت، پارکینگ، خشکشویی، و سالن بیلیارد است.