وضعیت جاده‌ای مسجدسلیمان پس از وقوع زلزله
وضعیت جاده‌ای مسجدسلیمان پس از وقوع زلزله
پس از وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در مسجد سلیمان در سه نقطه شاهد ریزش بوده‌ایم که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاکسازی شده‌اند و در حال حاضر هیچ جاده مسدودی در مسجدسلیمان به منظور تردد وسایل نقلیه بر اثر زلزله وجود ندارد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد غلام عباس بهرامی نیا – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان و در مورد آخرین وضعیت جاده‌ای و ابنیه فنی مسجدسلیمان پس از وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در این شهرستان اظهار کرد: بر اثر آخرین گزارش‌ها و بازدیدهای میدانی در سه نقطه شاهد ریزش بودیم که این سه نقطه پاکسازی شده‌اند و در حال حاضر جاده مسدودی در مسجدسلیمان نداریم.

وی ادامه داد: همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در آمادگی کامل به سر می‌برند و به منظور خدمت رسانی در حوزه راه در آماده‌باش قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان در مورد میزان خسارت وارده به راه‌ها و ابنیه فنی مسجدسلیمان نیز اعلام کرد: تا کنون میزان خسارت‌ها مشخص نیست و در حال برآورد و ارزیابی خسارات وارده به محورهای جاده‌ای و ابنیه فنی هستیم و به محض اتمام این بررسی‌ها هزینه مربوطه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۱:۳۰ امروز (۱۷ تیر ماه) زلزله‌ای به قدرت ۵.۷ ریشتر مسجدسلیمان را لرزاند. این زلزله در فاصله ۱۹ کیلومتری مسجد سلیمان، ۲۹ کیلومتری قلعه خواجه و ۳۷ کیلومتری ایذه خوزستان رخ داده است.

  • منبع خبر : ایسنا