پیشنهاد MI6 دوقطبی سازیست
پیشنهاد MI6 دوقطبی سازیست
فضای امروز جامعه در شرایط تحلیل نسبت به اتفاقاتی است که در اطراف کشور و در نگاه مدیرانه و مدبرانه با تیزبینی به نحوه جمع کردن فتنه هایی است که در عراق و لبنان و شمال سوریه بعنوان کشورهای همداستان مقاومت در منطقه ، می گذرد.

پیشنهاد MI6 دوقطبی سازیست

به گزارش واحد تحلیلی خبرگزاری صبح اقتصاد فضای امروز جامعه در شرایط تحلیل نسبت به اتفاقاتی است که در اطراف کشور و در نگاه مدیرانه و مدبرانه با تیزبینی به نحوه جمع کردن فتنه هایی است که در عراق و لبنان و شمال سوریه بعنوان کشورهای همداستان مقاومت در منطقه ، می گذرد. در عین حال کشور ما ایران نیز در تدارک آماده سازی شرایط برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است. در این شرایط بسیار حساس در فضای کشور مینی بوس اصلاح طلبان در تدارک طراحی یک نظرسنجی با سامانه ای است که مخفف آن را «سرا» نامیده اند و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبی (شعسا) در فکر این است که گند بسته به بند روحانی را در دو انتخابات ریاست جمهوری گذشته چگونه جبران کند؟ که ناگهان سفر یزد طراحی میشود. یزد سرزمین مثلا اصلاحات با تبلیغات برای سید محمد خاتمی است. حسن روحانی سخنران روز ۱۹ آبان در اجتماع فراخوانده دولت روحانی است. چگونه میتوان تنور انتخابات را در این اجتماع کلید زد؟ از وقایع حادثه میتوان حدس زد که «پیشنهاد MI6 دوقطبی سازیست» چرا که تیراندازی به اهدافی که سبب دلگرمی مردم شده جز جدا سازی بخشی از مردم که با نظام زاویه دارند و خوشحالی های مبارزه با فساد ایشان را ناراحت میکند، شروع پروژه ای با محتوای دوقطبی کردن انتخابات است. چرا که اگر نیست پس چیست؟ چه کسانی از مبارزه قوه قضائیه با مفسدین بدحال میشوند؟ البته در این تحلیل باید منتسبان به فساد در حال رسیدگی را برشمرد. در این تحلیل باید جبهه گیران علیه امید به راهگزینی نظام بسمت پاکسازی مانند بی بی سی و امثالهم را برشمرد. ضد انقلاب داخلی و دین گریزان غرب و شرق گرا را که امید به هدم اجتماعی نظام بسته بودند، برشمرد. به عبارتی جمع کردن و به هم پیوستن جریانهای اتوبوسی آنهایی که از محاکمه علی‌اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی به اتهام خصوصی‌سازی‌های بدون ضابطه و افسارگسیخته بر می آشوبند مطرح است. به عبارتی جمع کردن و به هم پیوستن جریانهای اتوبوسی آنهایی که از محاکمه شبنم نعمت ‌زاده دختر محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت دولت یازدهم به اتهام «احتکار دارو» بر می آشوبند مطرح است. به عبارتی جمع کردن و به هم پیوستن جریانهای اتوبوسی آنهایی که از محاکمه «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور به اتهام اخذ رشوه  و صدور رای به ۵ سال حبس قطعی و رد مال به مبلغ ۳۱ میلیارد تومان ، بر می آشوبند مطرح است.

این جملات حسن روحانی در یزد را به دقت ببینید:  “با کشاندن چندنفر به دادگاه و تبلیغ مبارزه با فساد، سرِ مردم کلاه نمی‌رود!” سر کدام مردم مد نظر رئیس جمهور است؟ اینکه رئیس جمهور خود از این محاکمات عصبی و آشفته اند، از این کلام ایشان آشکار نیست؟ چرا از روزهای گذشته فضاسازی سنگینی درباره سفر به یزد انجام شده بود؟ پوسترهایی طراحی شده  برای این سفر با عنوان: «روحانی در این سفر از گاز انبرهای در مقابل کلید میگوید» حاوی چه پیامی بود؟ مبارزه با فساد و ارتشاء گاز انبر است؟  از روزهای قبل قرار بود رئیس‌جمهور در سخنرانی‌اش از «ناگفته‌ها» بگوید! انتقاد از مبارزه با فساد ناگفته بود؟ چرا رئیس دفتر رئیس‌جمهور خبر از اختصاص بودجه‌ ویژه به استان یزد را برای جلب توجه مردم استان  به سمت صحبت‌های روحانی کرده بود؟  طراحان پشت پرده برای انتخابات جز راهی برای جمع کردن جریانهای کوچک اما خط دار و در مقابل موفقیتهای نظام، ندارند. اینکه در این مقطع بتوان مینی بوس اصلاح طلبی را از جریان های وارفته در اثر ناکارآمدی جدا کرد هم هنوز در تردید است. انتخاب استان یزد با انگ دروغین مهد اصلاح طلبی برای این منظور بوده که با بند زدن ارکان شکسته بین طرفداران رابطه با آمریکا (اصلاح طلب ها) و امیدواران به تدبیر انگلیس (عدالتیون و کارگزاران) محلی برای بازنگری پیدا کنند. پیشنهاد MI6  یعنی دوقطبی سازی نیاز به جماعتی دارد که شکست های ۷ ساله حاکمیت فساد و تباهی و ناکارامدی و اساسا غرب زدگی را ندیده بگیرند. فقط پیوند بین این دستجات با روحیه تخریب ارکان نظام میتواند نگاه پیشنهادی را تامین کند. والا مسیر انقلاب و نظام کاملا معین است و راه خود را در اصرار بر مقاومت و مبارزه با بد اخلاقی و فساد یافته است و بنظرم دو قطبی نا هموزنی در پیش روی ماست چرا که نه اصلاح طلبی و نه روحانی حنایی برای رنگ دادن باقی نگذاشته اند. والسلام

حمیدرضا نقاشیان حمید رضا نقاشیان