پیش بینی قیمت طلا تا پایان تیر ماه
پیش بینی قیمت طلا تا پایان تیر ماه
نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از بی‌رمقی بازار در اولین روز بازگشایی پس از یک هفته تعطیلات ناشی از تشدید بیماری کرونا خبر داد و گفت: در نتیجه کاهش تردد تقاضا برای طلا و سکه به شدت افت کرده و بازار دچار رکود بدی شده است.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد  محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت امروز بازار طلا بیان کرد: در اولین روز معاملات بازار‌های جهانی ارزش اونس با حدود سه دلار کاهش به ۱۸۰۵دلار رسید و باتوجه به اینکه نرخ ارز هم امروز نوسانی نداشته، قیمت طلا و سکه بدون تغییر نسبت به دیروز ثابت مانده است.” پیش بینی قیمت طلا تا پایان تیر ماه ”

او با اشاره به بازگشایی بازار طلای داخلی هم اظهار کرد: پس از یک هفته تعطیلی ناشی از تغییر وضعیت بیماری کرونا، امروز بازار طلا شروع به کار کرد که برخلاف انتظارات حجم معاملات به دلیل کاهش تردد مردم تغییری نکرده و شرایطی رکودی بازار هم تشدید شده است.
به گفته نایب رییس دوم اتحادیه طلا، در آستانه ماه محرم قرار داریم و بر اساس تجربه سال‌های قبل در این ایام به دلیل برگزاری مراسم‌های جشن، تقاضا برای مصنوعات طلا و سکه باید افزایش یابد اما از آنجا که هنوز بازار جان نگرفته و بیماری کرونا هم تشدید شده، به نظر نمی‌رسد با این شرایط امسال هم شاهد رشد داد‌و‌ستد‌ها طی روز‌های آینده باشیم.
کشتی‌آرای با ارائه چشم‌انداز بازار طلا تا پایان هفته جاری تصریح کرد: به دلیل نبود تقاضا و احتمال عدم تغییر نرخ ارز و اونس جهانی تا پایان هفته، پیش‌بینی می‌شود که طلا و سکه هم در قیمت فعلی ثابت بماند.
” پیش بینی قیمت طلا تا پایان تیر ماه
قیمت طلا و سکه در بازار امروز ۲۱تیر ماه ۱۴۰۰
این فعال بازار طلا در پایان به تشریح قیمت‌های امروز پرداخت و گفت: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت سکه امامی بدون تغییر در مقایسه با دیروز ۱۰میلیون و ۷۱۰هزار، سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار و حباب سکه هم ۲۶۰هزار تومان است.
کشتی‌آرای اضافه کرد: امروز نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۶۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۶۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان فروخته شد؛ همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز به چهار میلیون و ۵۹۶هزار و طلای ۱۸عیار به گرمی یک میلیون و ۶۰هزار تومان رسید.
  • منبع خبر : اقتصاد آنلاین