کدام نمادهای بورسی افزایش سرمایه دادند؟
کدام نمادهای بورسی افزایش سرمایه دادند؟
کدام نمادهای بورسی افزایش سرمایه دادند؟

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد  شرکت بیمه ملت(ملت) افزایش سرمایه ۹۷۵٫۵ درصدی خود را از محل مازاد تجدید ارزیابی پروژه‌ها به مبلغ ۲۷۸۰ میلیارد تومان می‌دهد.”کدام نمادهای بورسی افزایش سرمایه دادند؟”

شرکت کشت و دام قیام اصفهان(زقیام) افزایش سرمایه ۸۸۵ درصدی خود را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به مبلغ ۶۱۹ میلیارد تومان می‌دهد.

شرکت قند هکمتان(قهکمت) افزایش سرمایه ۵۹۳ درصدی خود را از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به مبلغ ۲۴۳ میلیارد تومان داد.

شرکت بیمه اتکایی ایرانیان(اتکای) افزایش سرمایه ۳۰ درصدی خود را از محل سود انباشته به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان می‌دهد.”کدام نمادهای بورسی افزایش سرمایه دادند؟”

شرکت نفت پارس(شنفت) مجور افزایش سرمایه ۵۶۷٫۵ درصدی خود را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به مبلغ هزار و ۴۱۹ میلیارد تومان می‌دهد.

از پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ماه تا روز گذشته متقاضیان خرید خودرو می‌توانستند با ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو از شرایط ویژه این طرح استفاده کنند. قرعه‌کشی این طرح امروز با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود، و برندگان این طرح مشخص می‌شوند.
در این طرح دو مدل پژو پارس تولید کارخانه ایران خودرو به متقاضیان فروخته می‌شود و در بازه ۹۰ روزه به خریداران تحویل داده می‌شود. پژو پارس بنزینی به مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان و دیگری پژو پارس tu5  به مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان. هر دو این مدل در بازار آزاد با قیمتی بالاتر از قیمت در کارخانه به فروش می‌رسند و اختلاف قیمت فاحشی را می‌توان در آن به چشم دید.
در بازار پژو پارس tu5 را خریداران خودرو باید در محدوده قیمتی ۲۹۰ میلیون تومان خریداری کنند و حالا در این طرح که با تحویل فوری ۹۰ روزه خودرو به دست خریدار می‌رسد رانتی گسترده به متقاضی خرید خودرو داده می‌شود. اما شرکت زیان‌دهی مانند ایران خودرو چگونه می‌تواند دست به این کار بزند؟
درباره این مساله عبدالله مشکانی، کارشناس اقتصادی معتقد است هزینه تولید خودرو با استفاده از قطعات وارداتی و داخلی محاسبه می‌شود. در حال حاضر هم قطعات وارداتی با قیمت دلار بالایی محاسبه می‌شود و هم قیمت محصولات داخل.
  • منبع خبر : ایران جیب