کشور را رهبری آرام کردند
کشور را رهبری آرام کردند
اقدام سران سه قوه در جریان سهمیه بندی و افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت بنزین موجی از نارضایتی های با نگاههای مختلف به موضوع را شامل شد

کشور را رهبری آرام کردند

به گزارش واحد تحلیلی خبرگزاری صبح اقتصاد اقدام سران سه قوه در جریان سهمیه بندی و افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت بنزین موجی از نارضایتی های با نگاههای مختلف به موضوع را شامل شد که البته اوباش و تخریب کنندگان اموال عمومی اجازه اعتراض آرام را از مردم گرفته و صدای مردمی که تمکن زندگی با این قیمت سوخت که خواه و ناخواه بر همه قیمتها اثر گذار بود را نداشتند در گلو خفه کرد.

در چنین شرایطی رهبری انقلاب میدان عمل را با امضای سران سه قوه برای افزایش قیمت بنزین باز نموده و به نوعی بقای دولت را تضمین نمودند.

این اقدام بدون هیچ واکنشی که نشان دهنده امری هیجانی بوده باشد در حین ارائه درس خارج فقه روز یکشنبه یعنی دو روز پس از اقدام دولت در شورای سران سه قوه با آرامشی تو ام با تحلیل امر کارشناسی متکی به اقدام دولت صورت پذیرفت و با این اظهار نظرات بخش اعظمی از جامعه مردمی ایران دست از اعتراض کشیده و بغض خود را در گلو پنهان نموده و پای از میدان حضور در اعتراضات پس کشیدند.

فردای روز یکشنبه مجلس جلسه غیر علنی داشت و کمر به همت قتل قیمت ۳۰۰۰ تومانی بنزین بسته بود که پیام کوتاه رهبر معظم انقلاب آبی شد که بر آتش ریخته شد و مجلس نیز همانند مردم آرامش خود را باز یافت.

مصداق پنهان سخن رهبری در این پیام کوتاه به منزله جمله ای قرانی بود که میشد انگاشت که میفرمایند «انی اعلم ما  لا تعلمون» به متن پیام کوتاه معظم له توجه بفرمایید: «پیرو اظهارنظر برخی از نمایندگان محترم در باب مصوبه‌ی اخیر سران قوا، لازم است به حضرات محترم نمایندگان گفته شود مقتضی است که هرگونه اقدامی درخصوص این مصوبه در مجلس در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی باشد و از آن تخطی نشود و شرایط حساس کشور مورد توجه قرار گیرد. توفیقات آنان را از خداوند متعال خواستارم.»

دخیل دانستن شورای امنیت ملی در این جریان  فارغ از اینکه موضوع قانون گذاری در درامد و هزینه دولت وظیفه اصلی مجلس بوده است حکایت از اطلاعاتی داشت که حتی بعد از نزدیک به ۲۰ روز هنوز طرح آن قابلیت افشا ندارد.  به عبارت دیگر میتوان گفت کشتیبان را سیاستی در خور و شایسته بود که نجات کشتی بدان موکول مینمایید.

تدبیر رهبری در امر بنزین  البته برای مردم ایران هزینه داشت اما اگر مردم به این نتیجه برسند که با این هزینه یک توطئه عظیم و بزرگ که هزینه های سنگینی برای آن متصور بوده است از کنار گوش انقلاب و جمهوری اسلامی و مردم شهید داده بدون اینکه خسارتی عظمی بیافریند عبور کرده است ، طبعا اقدام رهبری را خواهند ستود.  و خود را مصداق واقعی لا تعلمون قلمداد خواهند نمود.

در طول ایامی که کشور آرام گرفت و به عبارتی توطئه ارام گرفت و شیر فتنه خشکید جیغ بنفش دشمن بهوا رفت که چرا دولت ایران اینترنت را در این دوران قطع کرده است و این جیغ بنفش از حلقوم صدها جریان فتنه جو به گوش رسانه ها می رسید که با تحلیلی ساده میتوان گفت مسئولین امنیت این کشور به هدف زده بودند.

قطع اینتر نت کانال مبادلاتی پیامهای هدایت دشمن با عوامل داخلی را کور و بقول داش مشتی ها دشمن را با تمام یال و کوپال و هزینه ای که کرده بود دست از پا دراز تر حیرت زده و وا خورده از تدبیر امنیتی ایران در خنثی کردن نقشه دشمن کرده بود. دست مریزاد. موضوع بهانه را دولت با مصوبه به دست اشوبگران داد اما سود اصلی آن نصیب نظام مقدس اسلامی ایران گردید.

« الحمد و لله الذی جعل اعدائنا من الحمقا» دست غیبی رسید از در غیب / که سپر گردد عشق را زان عیب/  ناخدای کشتی انقلاب دشمن را هاج و واج و حیران و انگشت به دهان و بقول معروف لنگ در هوا باقی گذاشت و دشمن در هیچ درجه ای به نتیجه نرسید. از صدای نحس میر حسین موسوی در توهین به عمد خیمه انقلاب خیلی خوب پیدا بود که چه کسانی منتظر موفقیت دشمن در ایجاد بلوا بوده اند.

از هنجار شکنی سید محمد خاتمی بوضوح میتوانستی بفهمی که کجای دشمن اتش گرفته و بغض  نهفته در گلوی ناصواب را علیه رهبری گشوده است.

و اینجا جای ان است که به ملت نستوه و انقلابی و بصیر ایران گفته شود که باز هم  حماسه ای در تراز حماسه ۹ دی بل بزرگتر در پاسخ دندان شکن به یاوه گویان آفریدند.باید به دشمن گفت تا در این مردم بصیرت بیدار است شما رنگ موفقیت نخواهید دید. والسلام

حمیدرضا نقاشیان حمید رضا نقاشیان

  • منبع خبر : صبح اقتصاد