گام کمیسیون عمران برای احقاق حقوق اعضای تعاونی‌های شمال تهران
گام کمیسیون عمران برای احقاق حقوق اعضای تعاونی‌های شمال تهران
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از تکلیف کمیسیون به وزارت راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف حقوق اعضای تعاونی هایی که حدود ۳۰ سال است علی رغم دادن زمین به آنان در شمال تهران، بلاتکلیف مانده اند، خبر داد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد اقبال شاکری  با اشاره به اقدامات کمیسیون عمران برای تعیین تکلیف تعاونی هایی که در شمال تهران به اعضای خود زمین داده اند، بیان کرد: تعاونی های جهاد کشاورزی معروف به ۳۳ گانه، تعاونی شهرک زیتون و دیگر تعاونی ها که در اراضی شمالی تهران به اعضای خود زمین داده بودند و مجموعا حدود ۳۵ هزار عضو دارند، بین ۳۵ تا ۳۰ سال است که بلاتکلیف مانده اند.”گام کمیسیون عمران برای احقاق حقوق اعضای تعاونی‌های شمال تهران”

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: بعد از سالیان سال پیگیری حقوق اعضای تعاونی های ۳۳ گانه در نوار شمالی شهر تهران، نهایتا توسط کمیسیون عمران پیگیری این مسئله در وزارت راه و شهرسازی متمرکز شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی موظف شد ظرف دو هفته با انتصاب فردی مشخص و دستور کاری معین و با تعیین کارگروهی، برنامه معوض دادن به این تعاونی ها را آغاز کند و از طریق استانداری فرمول ارزش گذاری آن ها را نهایی کند.

شاکری در پایان تاکید کرد: کوتاهی در این مورد قابل قبول نخواهد بود. امیدواریم در آخرین روزها دولت فعلی وزیر راه و شهرسازی قدمی در این مسیر بردارد و نام نیکی از خود برجای بگذارد.”گام کمیسیون عمران برای احقاق حقوق اعضای تعاونی‌های شمال تهران”

سید نظام الدین موسوی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«بنده نویسنده نامه دعوت ۲۲۰ نماینده مجلس از آیت الله رئیسی بوده و بسیاری امضاها را اینجانب اخذ کردم. امضاکنندگان نامه هیچگاه دنبال سهم از کابینه آتی نبوده و نیستند.

‏رئیس جمهور طبق قانون وزرا را معرفی و نمایندگان طبق قانون بررسی می کنند.

‏سهم خواهی در قاموس مجلس و دولت انقلابی نیست.»

  • منبع خبر : ایسنا