گران‌ترین آپارتمان‌‎های تهران چند؟
گران‌ترین آپارتمان‌‎های تهران چند؟
گزارش پیش رو به بررسی جزییات معاملات گران‌ترین آپارتمان‌هایی که طی یک ماه اخیر در تهران خرید و فروش شده است، می‌پردازد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد قیمت مسکن طی یک سال اخیر در تهران افزایش داشته است؛ با این وجود، برخی از آپارتمان‌ها با قیمتی نجومی معامله می‌شود. آپارتمان‌های گران قیمت معمولا در مناطق یک، سه و شش معامله می‌شود؛ اما در برخی از محله‌های منطقه ۳ و ۵ نیز آپارتمان‌هایی با قیمت بالا به فروش می‌رود.”گران‌ترین آپارتمان‌‎های تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی جزییات معاملات آپارتمان‌هایی که در یک ماه اخیر با قیمتی بیش از ۶۰میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است، خواهیم پرداخت.
اختیاریه محله‌ای در منطقه یک و سه شهرداری تهران است؛ یک واحد آپارتمان ۲۴۱متری و ۲سال ساخت در این محله متری ۶۴میلیون و ۲۱۶هزار تومان معامله شد. واحدی ۲۴۱متری و نوساز نیز در قیطریه متری ۸۵میلیون و ۵۵۴هزار تومان به فروش رفت.

اکثر آپارتمان‌ها در منطقه یک تهران، متراژ بالایی نیز دارد؛ به همین جهت قیمت کل آپارتمان‌ها در این منطقه بالاست؛ مثلا واحدی ۱۶۴متری و ۱۶سال ساخت در فرمانیه متری ۶۰میلیون و ۷۷۱هزار تومان یعنی ۱۰میلیارد تومان فروخته شد. یک خانه ۱۴۹متری و ۹سال ساخت در نیاوران متری ۶۱میلیون و ۸۶۸هزار تومان معامله شده است.”گران‌ترین آپارتمان‌‎های تهران چند؟
شهرک غرب محله‌ای در منطقه۲ شهرداری تهران است که متوسط قیمت مسکن در آن از متوسط قیمت مسکن در تهران بسیار بالاتر است. برای واحدی ۲۰۷متری و ۱۹سال ساخت در شهرک غرب ۲۵میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان هزینه پرداخت شد. همچنین قیمت واحدی ۲۲۷متری و نوساز در امیرآباد ۱۵میلیارد تومان بود.
پاسداران از محله‌های منطقه۴ شهرداری تهران است که برخی از واحدهای آن با قیمت‌هایی نجومی معامله می‌شود. واحدی ۱۳۲متری و نوساز در پاسداران متری ۶۲میلیون و ۸۷۸هزار تومان و واحدی ۱۷۳متری و ۳سال ساخت در کاشانک ۱۴میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان معامله شد.
  • منبع خبر : اقتصاد آنلاین