ایسوس دو لپ تاپ قدرتمند تولید کرد
ایسوس دو لپ تاپ قدرتمند تولید کرد

شرکت ایسوس با ساخت دو لپ تاپ قدرتمند در بازار حضور قدرتمندی خواهد داشت. ایسوس دو لپ تاپ قدرتمند به نام های GL503 و GX501عرضه کرده که در آنها از پردازنده های نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک قدرتمند ان ویدیا استفاده شده است. کارت گرافیک این دو لپ تاپ از سری NVIDIA GTX 10 بوده و نرخ تازه سازی […]

شرکت ایسوس با ساخت دو لپ تاپ قدرتمند در بازار حضور قدرتمندی خواهد داشت.

ایسوس دو لپ تاپ قدرتمند به نام های GL503 و GX501عرضه کرده که در آنها از پردازنده های نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک قدرتمند ان ویدیا استفاده شده است.

کارت گرافیک این دو لپ تاپ از سری NVIDIA GTX 10 بوده و نرخ تازه سازی نمایشگر دو لپ تاپ GL503  وGX501 به ترتیب ۱۲۰ و ۱۴۴ هرتز است.

ROG GX501  که Zephyrus هم نام دارد از نظر ضخامت متغیر بوده و ضخامت آن در باریک ترین بخش به ۱۶.۹ میلیمتر و در بخش های دیگر به ۱۷.۹ میلیمتر می رسد. علاوه بر استفاده از پردازنده i7 اینتل در این لپ تاپ از کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce GTX1080((Max-Q) استفاده شده است.

ROG GX501 دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی فوق دقیق با سرعت واکنش ۳ میلی ثانیه است که آن را به گزینه ای جذاب برای اجرای بازی های ویدئویی مبدل می کندفناوری پیشرفته G-SYNC که در کارت گرافیک این دو لپ تاپ به کار گرفته شده، باعث نمایش دقیق و تفکیک شده رنگ ها و پخش روان و بدون وقفه تصاویر شلوغ و پرتحرک می شود.

از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ ها می توان به پرت USB Type-C و خروجی های Thunderbolt3   و  HDMI2/. اشاره کرد.