افت کیفیت اینترنت به فیلترینگ بر می گردد
افت کیفیت اینترنت به فیلترینگ بر می گردد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه افت کیفیت اینترنت به فیلترینگ و شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی بر می گردد، گفت:در اینترنت شاهد افت کیفیت بوده ایم از آنجایی که افت کیفیت حق الناس است بنابراین با جدیت مطالبه به حق مردم را پیگیری می کنیم و امیدواریم به سرانجام مطلوبی برسد. […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه افت کیفیت اینترنت به فیلترینگ و شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی بر می گردد، گفت:در اینترنت شاهد افت کیفیت بوده ایم از آنجایی که افت کیفیت حق الناس است بنابراین با جدیت مطالبه به حق مردم را پیگیری می کنیم و امیدواریم به سرانجام مطلوبی برسد.

محمد جواد آذری جهرمی افزود:  موضوع کیفیت بحثی است که خود من با آن مشکل دارم و خواهان برطرف شدنش هستم امیدوارم ظرف روزهای آینده رضایت را به سرویس‌ها بازگردانیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به حکم قضایی صادره برای فیلترینگ  تگلرام، سازمان تنظیمات مقررارت و ارتباطات رادیوئی اشکالاتی را در مورد سرعت اینترنت جمع آوری کرد که  جلسه‌ای با شرکت‌های اینترنتی داشتیم راهکارهایی برای رفع افت کیفتی که در سرویس‌های اینترنتی ایجاد شده بود اندیشیده  و استفاده از روش‌هایی که کیفیت را بهبود ببخشد، آغاز شد.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت:  کیفیت بازی‌های رایانه‌ای  افت کرده و جوانانا به آن اعتراض داشتند  از سوی دیگر  برای کسب و کارها مشکل ایجاد شده بود که سعی شد تا از طریق شرکت‌های اینترنتی مشکلات آنها برطرف شود.

وی ادامه داد: سرویس ‌های داخلی که مسیریابیشان از داخل دچار مشکل شده بود با تشکیل کارگروهی  مشکلاتشان هدایت شد از سوی دیگر دیروز جلسه‌ای با مدیران شرکت مخابرات داشتم تا این مشکل را کامل برطرف کنند.

آذری جهرمی  با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم اگر در حوزه کیفیت مشکلاتی دارند توانند با جزییات از طریق ۱۹۵ نظراتشان را درباره مشکلات اینترنتی اطلاع  دهند، گفت: شرکت‌ارتباطات زیرساخت ایمیلی را فراهم کره  بنابراین  کسب و کارهای می توانند به  آدرس [email protected]  اطلاعات و مشکلات خود را اعلام کنند تا رسیدگی شود. خبرنگاران و خبرگزاری‌ها نیز می توانند اطلاعاتشان را از طریق وزارت ارشاد برای حل مشکلات به ما برسانند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد تلگرام تصمیمات جدیدی گرفته شده است یا خیر گفت: ما صاحب تصمیم نیستیم اگر صاحب تصمیم‌ها تصمیم جدیدی گرفتند خود آنها اعلام می‌کنند