با Vkworld S9 نسخه قدرتمندتر و بسیار ارزان‌تر از گوشی گلکسی اس ۹ بیشتر آشنا شوید
با Vkworld S9 نسخه قدرتمندتر و بسیار ارزان‌تر از گوشی گلکسی اس ۹ بیشتر آشنا شوید

به تازگی یک کمپانی چینی با عنوان Vkworld با استفاده از تصاویر و رندرهای منتشر شده از گوشی گلکسی اس ۹ نسخه کپی از آن را تولید کرده است که بیش از هرچیز نشان می‌دهد که باید از نسخه اصلی این اسمارت فون چه انتظاراتی داشته باشیم. تاکنون خبرها و شایعات زیادی در مورد ویژگی‌های ظاهری و […]

به تازگی یک کمپانی چینی با عنوان Vkworld با استفاده از تصاویر و رندرهای منتشر شده از گوشی گلکسی اس ۹ نسخه کپی از آن را تولید کرده است که بیش از هرچیز نشان می‌دهد که باید از نسخه اصلی این اسمارت فون چه انتظاراتی داشته باشیم.

تاکنون خبرها و شایعات زیادی در مورد ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری گوشی گلکسی اس ۹ منتشر شده است که نشان می‌دهد به زمان معرفی رسمی این اسمارت فون نزدیک هستیم. اما به نظر می‌رسد چینی‌ها گوی سبقت را حتی از خود سامسونگ ربوده‌اند و قصد دارند زودتر از آن گوشی گلکسی اس ۹ را روانه بازار کنند. Vkworld که یک کمپانی کوچک در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود امروز اعلام کرد که نسخه کپی از گوشی گلکسی اس ۹ را تولید کرده و قصد دارد آن را در آینده نزدیک روانه بازار کند.

از نظر طراحی‌های ظاهری این گوشی شباهت زیادی به رندرهای منتشر شده و همچنین اطلاعات فاش شده از گوشی گلکسی اس ۹ دارد. سنسور ار انگشت موجود در پنل پشتی، دوربین دوگانه اصلی و صفحه نمایش خمیده و کم حاشیه با نسبت تصویر ۱۸:۹، بخشی از شباهت‌های مهم این گوشی با نسخه‌ اصلی و قابل انتظار از گوشی گلکسی اس ۹ است. با این وجود در بخش‌های سخت افزاری می‌توان تفاوت‌های عمده‌ای میان این دو گوشی هوشمند یافت.

در حالی که انتظار می‌رود گوشی گلکسی اس ۹ دارای یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت باشد این گوشی از یک باتری بسیار قدرتمندتر و با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. علاوه بر این، نسخه کپی معرفی شده از سویVkworld دارای یک نمایشگر ۵٫۹۹ اینچی با وضوح ۲K یا ۱۰۸۰ در ۲۰۴۸ پیکسلی است. پردازنده MediaTek Helio X30 با ۱۰ هسته پردازشی، شش گیگابایت حافظه رم و همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دیگر ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهند.

از میان دیگر تفاوت‌های مهم این گوشی با نسخه اصلی، می‌توان به قیمت نهایی آن اشاره کرد. در حالی که گفته می‌شود گوشی گلکسی اس ۹ قرار است با برچسب قیمت ۱۰۰۰ دلار روانه بازار شود؛ این نسخه کپی چینی تنها ۳۰۰ دلار قیمت دارد که در قیاس با ویژگی‌ها و قابلیت‌های سخت افزاری آن بسیار عالی به نظر می‌رسد. Vkworld اعلام کرده است که این گوشی را در بهار سال آینده میلادی عرضه می‌کند.