تروریستها با همکاری اسرائیل به اردوگاه های فلسطینی حمله می کنند
تروریستها با همکاری اسرائیل به اردوگاه های فلسطینی حمله می کنند

معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد که گروه های تروریستی با همکاری رژیم صهیونیستی به اردوگاه های آوارگان فلسطینی در سوریه حمله کرده اند. فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه در جریان نشست با مدیر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی(آنروا) تاکید کرد: گروه های تروریستی مسلح با همکاری آشکار با اسرائیل به […]

معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد که گروه های تروریستی با همکاری رژیم صهیونیستی به اردوگاه های آوارگان فلسطینی در سوریه حمله کرده اند.

فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه در جریان نشست با مدیر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی(آنروا) تاکید کرد: گروه های تروریستی مسلح با همکاری آشکار با اسرائیل به اردوگاه های فلسطینی در سوریه حمله کرده و مراکز آنها را نابود و تخریب کردند.

وی در ادامه افزود: آمریکا و اسرائیل مسئول ادامه یافتن رنج ها و دردهای ملت فلسطین و محرومیت آنها از حقوقشان هستند. سوریه اقدام آمریکا در توقف اعطای بودجه به آژانس را در راستای خدمت رسانی به اسرائیل دانسته و آن را محکوم می کند.

المقداد تاکید کرد: دولت سوریه به مسائل آوارگان فلسطینی در این کشور توجه ویژه ای دارد و تلاش می کند تا از بحران به وجود آمده در این کشور عبور کند.