قلعه‌نویی: از پرسپولیس پیشنهاد دو میلیون دلاری داشتم
قلعه‌نویی: از پرسپولیس پیشنهاد دو میلیون دلاری داشتم

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به پیشنهادی که سال ها پیش از پرسپولیس داشت، گفت: آن زمان که رویانیان مدیرعامل پرسپولیس به من پیشنهاد دو میلیون دلاری برای حضور در این تیم داد.  امیر قلعه نویی درباره خبر حضورش در پرسپولیس و پیشنهاد محمد رویانیان به وی گفت: این جزو اسرار زندگی ام بود و […]

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به پیشنهادی که سال ها پیش از پرسپولیس داشت، گفت: آن زمان که رویانیان مدیرعامل پرسپولیس به من پیشنهاد دو میلیون دلاری برای حضور در این تیم داد.

 امیر قلعه نویی درباره خبر حضورش در پرسپولیس و پیشنهاد محمد رویانیان به وی گفت: این جزو اسرار زندگی ام بود و نمی خواستم آن را باز کنم . سال ۹۲ آقای رویانیان مدیرعامل پرسپولیس بود و فوتبال به او ظلم کرد. آن سال نیم فصل اول در استقلال بودم و رویانیان پیشنهاد دو میلیون دلاری به من داد. من، رویانیان و امیری مدیرعامل نساجی در جریان این موضوع بودیم.

وی افزود: این رقم بالایی بود و رکورد لیگ را می شکست. به رویانیان گفتم همه دوست دارند مربی پرسپولیس شوند. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است. همین الان هم تماشاگران بزرگی دارد. به رویانیان گفتم اگر در استقلال یک نفر هم مرا دوست داشته باشد، به خاطر آن یک نفر به پرسپولیس نمی آیم. رویانیان از من تشکر کرد و گفت رسم پهلوانی هنوز هست.