شکست جیمز در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا
شکست جیمز در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا

تیم کلیولند کاوالیرز با وجود درخشش لبران جیمز از میزبان خود بروکلین نتس شکست خورد. در دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم کلیولند کاوالیرز با وجود تریپل دابل، لبران جیمز، فوق ستاره خود با ۵ امتیاز اختلاف، مغلوب میزبان خود بروکلین نتس در سالن بارکلی شهر نیویورک شد. جیمز در این دیدار با […]

تیم کلیولند کاوالیرز با وجود درخشش لبران جیمز از میزبان خود بروکلین نتس شکست خورد.

در دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم کلیولند کاوالیرز با وجود تریپل دابل، لبران جیمز، فوق ستاره خود با ۵ امتیاز اختلاف، مغلوب میزبان خود بروکلین نتس در سالن بارکلی شهر نیویورک شد.

جیمز در این دیدار با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۳ پاس گل و ۱۰ ریباند برای نخستین بار در فصل جدید، تریپل دابل کرد. او برای هفتصد و هفتاد و دومین بار برای کلیولند به میدان رفت و از رکورد هم تیمی سابق خود، «زیدروناس ایلگواسکاس» گذشت تا با سابقه‌ترین بازیکن تاریخ کلیولند در NBA باشد.

در دیگر بازی صبح امروز، گلدن استیت وریرز با ۳۰ امتیاز استیفن کری بر میهمان خود تورونتو رپتورز غلبه کرد و اوکلاهماسیتی تاندر با تریپل دابل راسل وستبروک مقابل ایندیانا پیسرز به پیروزی رسید. او ۲۸ امتیاز، ۱۶ پاس گل و ۱۰ ریباند برای تاندر کسب کرد.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

مینه سوتا ۱۰۱ – دیترویت ۱۲۲
هیوستون ۱۰۵ – فیلادلفیا ۱۰۴
دنور ۹۳ – شارلوت ۱۱۰
کلیولند ۱۰۷ – بروکلین ۱۱۲
سان آنتونیو ۱۱۷ – میامی ۱۰۰
ایندیانا ۹۶ – اوکلاهماسیتی ۱۱۴
ممفیس ۹۴ – دالاس ۱۰۳
یوتا ۸۸ – فینیکس ۹۷
تورونتو ۱۱۲ – گلدن استیت ۱۱۷
واشنگتن ۹۹ – لس آنجلس لیکرز ۱۰۲

در پایان دیدارهای امروز، تیم‌های اورلاندو مجیک و واشنگتن ویزاردز صدرنشین کنفرانس شرق و تیم‌های سان آنتونیو اسپرز و لس آنجلس کلیپرز در صدر کنفرانس غرب هستند.