ماهانه ۱٫۸ میلیارد کاربر ثبت نام کرده از یوتیوب بازدید می‌کنند
ماهانه ۱٫۸ میلیارد کاربر ثبت نام کرده از یوتیوب بازدید می‌کنند

یوتیوب اعلام کرده تعداد کاربرانی که عضو این پلتفرم هستند و از ویدیوهای این سایت بازدید می‌کنند به رقم سرسام‌آور ۱٫۸ میلیارد رسیده‌است. این رقم درماه ژوئن سال گذشته برابر ۱٫۵ میلیارد بود. این رقم توسط خانم Susan Wojcicki مدیرعامل یوتیوب در برنامه Youtube Brandcast اعلام شد. او همچنین در مورد مزایا و معایب یوتیوب به عنوان یک پلتفرم […]

یوتیوب اعلام کرده تعداد کاربرانی که عضو این پلتفرم هستند و از ویدیوهای این سایت بازدید می‌کنند به رقم سرسام‌آور ۱٫۸ میلیارد رسیده‌است. این رقم درماه ژوئن سال گذشته برابر ۱٫۵ میلیارد بود. این رقم توسط خانم Susan Wojcicki مدیرعامل یوتیوب در برنامه Youtube Brandcast اعلام شد. او همچنین در مورد مزایا و معایب یوتیوب به عنوان یک پلتفرم باز صحبت کرد.

این تاثیر یک پلتفرم باز است: جهانیان را به گونه‌ای کنار هم جمع می‌کند که قبل‌از آن ممکن نبود. البته در برخی موارد هم این آزادی چالش‌هایی را ایجاد کرده‌است، مثلا هنگامی که بعضی افراد سعی در استفاده از سرویس‌های ما به نفع خود داشتند. برای من و سایر افراد در یوتوب بسیار مهم است که بطور مسئولیت‌پذیر رشد کنیم.

همچنین برخی تغییرات کلیدی نیز توسط مدیرعامل یوتیوب اعلام شد. از جمله این تغییرات می‌توان به سیستم تایید ویدیو‌های پلتفرم YouTube Kid’s توسط انسان اشاره کرد. او همچنین خبر از استخدام ۱۰هزار نیروی جدید برای این پلتفرم داد.