محور فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی؛اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال
محور فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی؛اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، محور فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است. فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه شروع سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با صدور پیامی، ابراز امیدواری کرد شروع دوباره سال تحصیلی جدید همراه با تحقق امیدها و آرزوهای بزرگ برای جامعه علمی کشور، به‌ویژه دانشگاه […]

دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، محور فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه شروع سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با صدور پیامی، ابراز امیدواری کرد شروع دوباره سال تحصیلی جدید همراه با تحقق امیدها و آرزوهای بزرگ برای جامعه علمی کشور، به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

متن کامل پیام تبریک فرهاد رهبر به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

حضرت محمد (ص): پرسش نیمى از دانش است

آغاز سال تحصیلی جدید را به همه استادان گرانقدر و متعهد، دانشجویان عزیز و کارکنان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

تلاقی بهار علم و دانش با هفته دفاع مقدس، بوی ماه مهر را با حماسه و جهاد عجین کرده و این طلیعه گرانقدر نشان از شکوه و بالندگی ایران اسلامی دارد؛ بی‌شک دانش و معرفت راستین روشنگر چراغ عزت و افتخار این کشور و تداوم‌بخش آرمان‌های شهیدان و غیورمردان این سرزمین است.

در هزاره سوم، موتور محرک توسعه و پیشرفت هر کشوری از رهگذر دانشگاه‌ها و مجامع علمی آن می‌گذرد، از تولیدات در حوزه فناوری، تکنولوژی و اقتصاد گرفته تا تولیدات فرهنگی و اجتماعی خاستگاه همگی آنها مجامع علمی و دانشگاهی است.

دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از سه دهه فعالیت علمی، نقش مهمی در ارتقای علمی کشور داشته و هم‌اکنون با تدوین برنامه‌ریزی جامع‌تر، آینده‌نگری و نیازسنجی دقیق‌تر برای سربلندی و رفع معضلات کشور با تکیه بر استعداد‌های استادان و دانشجویان عزمی محکم‌تر از همیشه دارد.

پر واضح است که دانشگاهیان باید مرزهای جهانی دانش را طی کنند و الگویی روشن از فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی را به نمایش بگذارند و رونق حکمت و فلسفه اسلامی را در سایه کرسی‌های آزاد‌اندیشی و به دور از سیاست‌زدگی طنین‌انداز نمایند.

از اعضای این خانواده بزرگ به‌ویژه استادان، پژوهشگران، محققان و دانشجویان گرانقدر می‌خواهم که با جرأت علمی متکی بر پژوهش و عزم راسخ در جهت توسعه علمی و کارآمد کشور، تولیدات دانش‌بنیان و رفع مطالبات جامعه در حوزه‌های مختلف مبادرت ورزند.

امیدوارم در سال “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” محور فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش در جهت تحقق این امر معطوف گردد، به طوری که برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری منتهی به اثربخشی هرچه بیشتر گردد و شروع دوباره سال تحصیلی همراه با تحقق امیدها و آرزوهای بزرگ برای جامعه علمی کشور علی‌الخصوص دانشگاه آزاد اسلامی و نویدبخش رسیدن به قله‌های رفیع علم و دانش در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشد.