کاهش هزینه ها در مراسم اربعین امسال
کاهش هزینه ها در مراسم اربعین امسال

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با اشاره به کاهش هزینه ها در مراسم اربعین امسال گفت: با وجود صرفه جویی در هزینه ها شاهد افزایش خدمات رسانی بودیم.  جواد صادق‌ زاده با بیان این که گزارشاتی که در ایران از مسئولان و معاونت خدمات شهری دریافت کردم، گزارشات خوبی است. خدمات دهی نسبت به […]

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با اشاره به کاهش هزینه ها در مراسم اربعین امسال گفت: با وجود صرفه جویی در هزینه ها شاهد افزایش خدمات رسانی بودیم. 

جواد صادق‌ زاده با بیان این که گزارشاتی که در ایران از مسئولان و معاونت خدمات شهری دریافت کردم، گزارشات خوبی است. خدمات دهی نسبت به سال گذشته بهتر بوده است گفت: این در حالی است که شاهد هماهنگی و همکاری بین نهادها و ارگان ها نیز بوده ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: ارتباط با آستان امیرالمومنین(ع)، امام حسین(ع) و همچنین قمر بنی‌هاشم نسبت به سال گذشته بیشتر شده که با حضور در محل های مذکور، رضایت زائران نیز مشهود است.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با بیان اینکه تولیت و عوامل آستان علوی با نیروهای شهرداری تهران همکاری بسیار خوبی داشتند، اذعان کرد: توصیه شهردار تهران این بود که برنامه های اربعین باید دقیق و منظم برگزار شود که با همکاری عوامل و معاونان شهردار این اتفاق رخ داد.  آنچه که در این سفر مشاهده می شود، بیانگر مدیریت بسیار قوی و خوبی است که طی این مدت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تفکرها بر این سمت رفته بود که ممکن است خدمات رسانی در این دوره ضعیف‌ تر شود اما این مساله هرگز رخ نداد، خاطرنشان کرد: این افتخاری برای شهرداری تهران است که هر سال در  مراسم عظیم و بی نظیر اربعین حسینی حضور دارد و به عنوان یک کشور شیعی به زائران خدمات رسانی می کنند.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه گزارشات حاکی از ساماندهی بهتر امسال نسبت به گذشته است، اظهار کرد: نکته قابل اهمیت مسئله تاکید شهردار تهران بر صرفه جویی حداکثری در هزینه ها بود که شاهد بودیم با توجه به کاهش شدید هزینه ها کیفیت خدمات هم افزایش پیدا کرده است.

صادق زاده با تاکید بر اینکه کاهش هزینه ها در زمانی که بحث اقتصاد مقاومتی مطرح است حائز اهمیت است، گفت: صرفه جویی از دستورات امیرالمومنین(ع) است. شیعه ملتی است که اهل اسراف نیست و قرآن هم می‌گوید که خدا اسراف کنندگان را دوست ندارد، گزارشاتی که به دست ما رسیده نیز این مساله را نشان می‌دهد که هزینه ها کاهش داشته است اما خدمات‌دهی بیشتر هم شده و کارها نظم بیشتری گرفته است.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: در ایران که بودم گزارشاتی که به دست ما می‌رسید، حاکی از رضایت معاونان و همکاران از مدیریت بود که این عملکرد شهرداری جای تقدیر و تشکر دارد.