منکر قیام اربعین نیستید؟ بلیط ها را رایگان کنید
منکر قیام اربعین نیستید؟ بلیط ها را رایگان کنید

اربعین که فرا میرسد نفس ها گرم میشود دلها نرم میشود و گوشه چشم ها نمناک است و طپش در سینه ها موجب می شود که جنس آدمهای کربلایی از جنس آدمهای بینوایی تفکیک شود و مردمی هم جنس از مردمی ناهمجنس جدا شوند . عشق رفتن به دیدار سیدالشهدا که طلوع میکند دلها را […]

اربعین که فرا میرسد نفس ها گرم میشود دلها نرم میشود و گوشه چشم ها نمناک است و طپش در سینه ها موجب می شود که جنس آدمهای کربلایی از جنس آدمهای بینوایی تفکیک شود و مردمی هم جنس از مردمی ناهمجنس جدا شوند . عشق رفتن به دیدار سیدالشهدا که طلوع میکند دلها را میگدازد . حرارت حسین علیه السلام غوغا میکند ، مرده ها از زنده ها تفکیک میشوند و جان تازه ای در وجود ذیجود اهل وفا تلالو می یابد و جالبتر اینجاست که همه همدیگر را به این حماسه حضور فرا میخوانند و جالبتر اینکه سره از ناسره رخ بر می تابد و تمیز داده میشود که جنس شفاف نور را عبور میدهد و کدرها خود هم به نور نمیرسند. این خود نشانه ای از نشانه های ظهور منجی است.

پیام آن را پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم به اصحاب داده اند و در جلد ۵۲ بحار الانوار صفحه ۱۸۱ حدیث دوم بدان اشاره میفرمایند که :

“دوره‌ای خواهد آمد که مردم امر به معروف و نهی از منکر را ترک میکنند. اصحاب با تعجب سئوال کردند چطور ممکن است ؟ که مردم امر به خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها را ترک کنند؟ حضرت رسول اکرم صلوات الله و سلامه علیه و آله والسلم فرمودند: از این بد تر نیز خواهد شد و زمانی میرسد که مردم امر به منکر و نهی از معروف می‌کنند! باز اصحاب با تعجب پرسیدند، این چطور امکان دارد؟ حضرت فرمودند: بالاتر از این هم خواهد شد و زمانی برسد که جای معروف و منکر با هم عوض میشوند . و مردم در انتخاب راه در میمانند.

انقلاب اسلامی انقلاب حسین علیه السلام است. و این کشور و همه از صدر تا ذیلش فدای یک موی حسین علیه السلام .

هواپیما های موجود در کشور، اتوبوسهای موجود در کشور، اگر درخدمت زوار حسین علیه السلام نباشند بی شک در مقابل راه حسینند.

مسئولین نظام از صدر تا ذیل خادم حسین نباشند به پشیزی نخواهند ارزید.

سد کنندگان مسیر حسین ع برای زوار اربعین دست بیعت به ابن زیاد میدهند و خدا نکند که ما بعنوان بنیانگزاران مشی و مرام حسین علیه السلام بجای انتخاب مردان و زنانی که جانشان در حمایت از شکوه حماسه اربعین گُر بگیرد یخ زده در مسیر سلوک کربلایی مشک بیافرینند.

بلیط سفر به عتبات در ایام دهه اربعین از ۱۵ صفر تا ۲۵ سفر باید مجانی شود و دولت باید هزینه شرکتهای هواپیمایی را جبران نماید.

حماسه حضور اربعین حماسه حضور دولت اسلامی نیز هست. نکند مدیران هواپیمایی در کشور از این فرصت استفاده سوء کرده بلیط را گران کنند که اگر چنین شود در چشم این ملت خوار و ذلیل و و من تبع سد کنندگان واقع میشوند.

منطق ایجاب میکند مجلس راهی بیابد که ما در ایران پرچمدار این حمایت اثر گذار بوده باشیم.

این همایش همایش اقتدار حسین علیه السلام است. بتوانی و کسر بگذاری تاوان میدهی. تواب شدن هم به لعنت خانواده ات نمی ارزد.

امروز در کربلا پاسخ به هل من ناصر است. امروز به خیل عظیم رهروان لبیک یا حسین است. کوچکترین چانه زدن با درونت موجب واماندگیت خواهد شد. مدعیان برگزاری«رفاه حال» زائرین اربعین حسینی  در کشور اعم از سوی مسوولین امر و یا داوطلبان بدانند رفاه از آغاز سفر تعریف می یابد.اینکه به گوش می رسد  دولت  روحانی خود را به کوچه چپ محوری بزند و مردم در نیابند زهی خیال باطل است.

کم ترین هزینه در زمینه حضور عشاق اباعبدالله(ع) در گردهمایی بزرگ و جهانی شیعیان را دولت میتواند به عهده گرفته تا عهد بوق در کوش فلک جار بزند که چنین کرده است. انجام دهد. مبادا «سکولاریزم» خزنده در لوای کاهش تصدی گری حکومت در امور مذهبی  دامن عیاس آخوندی که خود ریشه عراقی دارد را گرفته و فرصت غنیمت نشمارد؟

سایت مشرق نوشته بود بلیط اربعین را ۳ میلیون کرده اند و بلیط سفر به تایلند برای نیم نگاهی به پاتایا ۱.۷ میلیون تومان است؟

خدا کند این خبر دروغ بوده باشد. که اگر حتی یک درصد خبر را تایید کنند وای برما و وای بر دولت ما که ره پویان عشق به کربلا دولت را از راه خود بیگانه بشمارند. بسیار کم همشی میخواهد که از این فرصت طلایی و مغتنم دولت بهر نبردارد؟

تهییج حرکت بسمت کربلا میلیونها توطئه را میخشکاند که بر خلاف آن را دولت و ملت باید برای آنها صدها برابر هزینه کنند.

خدا را خوش می آید که بلیط ۲۵۰ هزار تومانی را فرصت طلبانه تا ۳ میلیون قالب کنند؟

دولت و شرکتهای هواپیمایی بدانند، اقشار مذهبی این جامعه که به واقع «ولی نعمتان» جمهوری «اسلامی» ایران هستند، حق دارند که انتظار داشته باشند بلیت هواپیما به مقصد عتبات عالیات  در این ایام تشویق گونه برای حرکت رایگان بوده باشد.

هرکس توانست از طریق خرید اینتر نتی خود را به هواپیما رساند توفیق سفر پیدا کند.

بکوشید که اگر نکوشید سرنوشت شومی در انتظارتان است.

حمیدرضا نقاشیان

والسلام