ای کاش ، انتخابات
ای کاش ، انتخابات

فصل انتخابات ، تمرکز روی یک کاندیدا موجب میشود یک دولت دربسته انتخاب شود و تازه بعد از پیروزی یکی از نامزد ها ، گمانه زنی برای انتخاب تیم همکار رئیس جمهور آغاز گردد که این پدیده در انتخابات دولت های یازده گانه گذشته حد اقل ۶ بار تکرار شده است همه واقفیم که نیازهای […]


فصل انتخابات ، تمرکز روی یک کاندیدا موجب میشود یک دولت دربسته انتخاب شود و تازه بعد از پیروزی یکی از نامزد ها ، گمانه زنی برای انتخاب تیم همکار رئیس جمهور آغاز گردد که این پدیده در انتخابات دولت های یازده گانه گذشته حد اقل ۶ بار تکرار شده است
همه واقفیم که نیازهای جدی کشور و رفع عقب ماندگی ها و مشکلات محیط زیست وفقر کمر شکنی که جامعه را در ابعاد مختلف هدف گرفته در مصاحبه ها و مناظرات مطرح میشود و برای رفع آنها تقاضای ارائه راه حل میشود ، لذا بایسته آن است که توان افراد نیز محل مداقه و معیار اندازه گیری ملت شریف ایران واقع شود و این امر که چه کسانی استخوان بندی دولت انتخابی را تشکیل میدهند هم اهمیت بسزایی داراست.
برای رفع آن همه مصیبت در سیاست و اقتصاد و فرهنگ با امثال دولتهای از جنس دولت یازدهم ملت ایران بیشتر به عکس و نقاشی و کاریکاتور رای میدهند تا واقعیت چرا که از پیش معلوم است که مشکلات با این توانمندی قابل رفع و جبران نیست.

قبلا هم گفته ام که ایران اسلامی با وجود منابع انسانی و منابع زیرزمینی و موقعیت ژئوپولیتیک واقعا برای بهترین کشور جهان بودن و مردم آن استعداد سعادتمند ترین شرایط را داشته باشند، ذره ای کم ندارد.

ایران اسلامی سرمایه ای ممتاز و بی بدیل مثل تفکر اعتقادی و اسلامی را در حد ٩٨درصد ایرانیان در ساختار خودداشته و دارد که با بقیه کشورهای باصطلاح اسلامی تفاوتهای بسیاری داراست.

هضم تفکر مردم سالاری واقعی در تحقق انقلاب اسلامی فی الواقع در جهان اسلام نادر است.
همبستگی و حضور جدی مردم در صحنه های سیاسی اجتماعی فی الواقع در جهان بی نظیر است.
صد البته حجم هجمه و دشمنی که با ایرانیان فقط بدلیل استقلال طلبی و اعتقادی بودن ، در طول ٣٨ سال صورت گرفته نیز با هیچ کشوری در جهان صورت نیافته است.

در جمع باید به این جمع بندی رسید که نسبت ظرفیت موجود در کشور عزیز ما به نسبت تحقق تکالیف و بایدها را با نسبت قدرت و توانایی عناصر دولت میتوان سنجید
دولت یازدهم با ساختار سنی وزرا و مسئولین و کم تحرکی و گرایش به قشر سرمایه دار حتی از قبل از انتخاب و استقرار برچسب نا توانی در رفع مشکلات متراکم امروز کشور زده است.
بطور کلی وقتی وزیران و دستیاران رئیس دولت از قبل معرفی نشده باشند این انتخاب تخم دوزرده بیرون نخواهد داد.
ای کاش قانون انتخابات به کاندیدا ها تکلیف میکرد حد اقل معاون اول و ۶ وزارتخانه با اهمیت را قبل از انتخاب به مردم معرفی نموده و توانمندی ایشان محل مداقه و تضارب بحث و نظر مردم واقع شود .

از خدای متعال مسئلت میکنم ملت ایران بتواند در انتخابات ٩۶ به نامزدی اعتماد کند که حداقل افراد و همکاران وزارت خانه های کلیدی همانند ، کشور، خارجه ، اقتصاد، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان و از همه مهمتر معاون اول خود را معرفی تا مورد ارزیابی برای برآوردن نیاز کشور در بالفعل نمودن قوه های کشور هم قابل ارزیابی بوده باشند

این شرایط برای ایران و مردم شریف آن تا حدودی روشن مینمود که دولت انتخابی یک سلیقه در بسته نیست و فی الواقع از تمکن معقول ملی جهت بهره مند نمودن استعداد ها ونیازها بر خور دار است .
ان شاالله
والسلام

حمیدرضا نقاشیان